Novi program je dizajniran radi pomoći partnerima u prodajnom kanalu u uvećanju svog AMD poslovanja putem većeg pristupa, financijskih pogodnosti i tehničke podrške
AMD (NYSE: AMD) objavio zvanično lansiranje AMD Partnerskog Programa, sa ciljem jačanja i nagrađivanja svojih partnera u globalnom prodajnom kanalu. Program je baziran na tri stuba: Težiti, Motivirati, Dizajnirati – AMD. AMD Partnerski Program pruža dobro definirane i transparentne kriterije razina u programu koje nude širok niz atributa uključujući: financije, pristup, marketing, preporuke/prepoznavanje, tehničke i materijalne prednosti. Unaprijeđeni AMD Partnerski Program partnerima pruža najnovije informacije putem sigurnog internet pristupa, sa sadržajima skrojenim da pomognu partnerima u prodajnom kanalu u napretku, kako bi bili uspješni s AMD-ovim širokim, industrijski vodećim tehnološkim portfoliom.
AMD Partnerski Program kategorira distributere, proizvođače sustava, prodavce u maloprodaji, i prodavce u e-maloprodaji kao Elitne, Premijerne, Privremeno Premijerne i Odabrane partnere, bazirano na kriterijima opisanim u okviru programa. Kako partneri u prodajnom kanalu budu napredovali u sve više razine, bit će im omogućen pristup sve većoj razini pogodnosti. Nova značka „Herojski Proizvođač“ je dodatna oznaka kojom se nagrađuju utjecajni i posvećeni proizvođači sustava koji su ultra-AMD entuzijasti. Ovisno od toga na kojoj se razini nalazi partner u prodajnom kanalu, Herojski Proizvođači će dobiti dodatne pogodnosti u programu, kao i ekskluzivni rani pristup odabranim AMD tehnologijama.
“Tijekom prošle godine AMD je predstavio neke od najrevolucionarnijih tehnologija koje uključuju naše APU-ove iduće generacije, HSA sposobnosti i AMD Radeon™ R-Seriju GPU-ova. Ali ovi sjajni proizvodi ne mogu ostvariti uspjeh bez jakog i aktivnog prodajnog kanala koji ih donosi na tržište,” kaže Roy Taylor, Korporativni Potpredsjednik Prodajnog Kanala u AMD-u. “Pod vodstvom Amy McFarland, proučili smo naš program prodajnog kanala i značajno ga unaprijedili. Sada imamo program koji odražava novi AMD i koji će, nadamo se, iznenaditi i razveseliti sve naše partnere u prodajnom kanalu širom svijeta.”
Kada se partneri registriraju za AMD Partnerski Program, dobivaju pristup sigurnom AMD Partnerskom Portalu. Portal nudi alate za prodaju, materijale za marketing, obuku o proizvodima, video materijale, najbolje testove i vijesti o proizvodima, resurse poput najnovijih drajvera, i još mnogo toga. Sve ovo predstavlja potrebne resurse kako bi se pomoglo partnerima u prodajnom kanalu da uvećaju svoje AMD poslovanje.
Novi AMD Partnerski Program je značajno unaprijeđenje u strukturi i transparentnosti,” kaže Michael Amkreutz, CMO u TigerDirect-u. “Vjerujemo da su unaprijeđeni partnerski portal, pristup informacijama o proizvodima i AMD-ove ekipe podrške od nevjerojatne vrijednosti. Ovaj program nam služi da ojačamo svoju blisku suradnju s AMD-om.”
„Dobivanje AMD-ove podrške u najranijim fazama je doista važno,’ kaže Matija Zadravec, produkt menadžer u MSAN-u. ‘Kada naš tim bude sjeo i otpočeo proces dizajniranja naših novih sustava, savjeti i pomoć koje AMD pruža putem novog Partnerskog Programa bit će od neprocjenjivog značaja u postizanju najboljih performansi, vrijednosti i snage iz svih novih PC-a koje budemo dodali u naš portfolio. Još značajnije za mene je to što se ova podrška u potpunosti prostire od procesa dizajniranja pa do proizvodnje. Jednostavno je nemoguće kupiti ovakav tip poslovnih prednosti poput ovih koje dobivamo kao AMD-ov partner.”