Zagrebačka banka predstavila je Financijski planer – online uslugu koja klijentima omogućava analizu financijskog poslovanja u cilju učinkovitijeg upravljanja novcem. Financijskom planeru pristupa se putem e-zabe (internetskog bankarstva) te ova usluga klijentima omogućuje upravljanje osobnim financijama na dnevnoj bazi, pružajući im personalizirani pregled financijskih tijekova po svim računima u Banci, uključujući tekuće, devizne i žiro račune, kartice, kredite te štednju, uz dodatnu mogućnost ručnog unosa onih transakcija, zaduženja i imovine koje klijent ostvaruje izvan Banke.
Financijski planer, za razliku od uobičajenog internetskog bankarstva, klijentu pruža grafički prikaz podataka te kategorizira sve transakcije u određene grupe troškova, primanja i ulaganja. Kroz praćenje strukture i odnosa troškova, ulaganja i primanja usluga pomaže korisniku prepoznati osobne potrošačke navike, u smislu kako raspolaže svojim novcem, kamo ide njegov novac, koliko uspijeva odvojiti za štednju, kao i kako to dugoročno utječe na strukturu njegove imovine i zaduženja.
Putem Financijskog planera korisnik može odrediti svoje kratkoročne ili dugoročne ciljeve i putem izdvajanja u štednju pratiti njihovo ostvarenje. Također, korisnik si može postaviti limite na određene kategorije troškova te na taj način kontrolirati svoju potrošnju.
Financijski planer predstavili su Daniela Roguljić Novak, članica Uprave Zagrebačke banke, Andreja Vidović, voditeljica Razvoja direktnih kanala Zagrebačke banke, Dražen Pehar predsjednik Uprave Asseco SEE Hrvatska te Goran Bogdan, glumac i jedan od prvih korisnika Financijskog planera.
Kao vodeća hrvatska banka predani smo stvaranju nove vrijednosti za svoje klijente i želimo biti savjetnik i partner u svim specifičnim potrebama i situacijama svojih klijenata, izjavila je gđa Roguljić Novak na predstavljanju održanom u Centru Kaptol te naglasila kako je Financijski planer prva sveobuhvatna usluga upravljanja osobnim financijama u Hrvatskoj, kao i prva takve vrste na razini Grupe UniCredit. „Usluga Personal Finance Managera jedan je od top trendova u svijetu, a vjerujemo da će je koristiti mnogi naši klijenti, jer ne samo da od nas očekuju podršku u upravljanju svojim novcem već i zato što su hrvatski građani izrazito visoko osviješteni i u samom europskom vrhu kada je u pitanju korištenje internet bankarstva. Samo e-zabu, koja je postala čak i sinonim za ovakvu vrstu usluge i drži 40% tržišta u internet bankarstvu, danas koristi 435 tisuća građana, svih dobnih skupina i generacija. Vjerujem da će im Financijski planer biti dodatna podrška da lakše kontroliraju tijek svog novca, jednostavnije upravljaju svojim obavezama i u konačnici stvore preduvjet za moguće ulaganje u budućnost”, istaknula je članica Uprave Zagrebačke banke Daniela Roguljić Novak.
Uslugu Financijskog planera, njegove funkcionalnosti i način korištenja prikazala je Andreja Vidović, voditeljica Razvoja direktnih kanala. „Financijski planer jedina je sveobuhvatna usluga za upravljanje osobnim financijama, gdje kroz svakodnevni pregled i zadane ciljeve može pomoći korisnicima da u željenom periodu ostvare planirane životne potrebe. Klijenti putem Financijskog planera upravljaju svojim novcem tako da na redovnoj osnovi prate odnos ukupnih primanja i potrošnje, koji su pri tome kategorizirani u grupe što, za početak, omogućuje klijentu bolje razumijevanje kamo ide njegov novac. Nakon upoznavanja vlastitih potrošačkih navika korisnici mogu učinkovitije upravljati svojim novcem, između ostalog i na način da si odrede mjesečne limite na pojedine grupe troškova, čime kroz vrijeme ostvaruju određene uštede. Istovremeno, određivanjem svojih kratkoročnih ili dugoročnih ciljeva unutar Financijskog planera, korisnici mogu ostvarene uštede kanalizirati prema njihovom ostvarenju, i tako s većom sigurnošću, naravno uz adekvatnu samodisciplinu u potrošnji i štednji, doći do željenih vrijednosti. Pri tome grafički prikazi sadržani u usluzi jasno vizualiziraju korisnicima trendove njihovih novčanih tijekova te financijsko stanje, a notifikacije koje korisnici dobivaju, zasad putem usluge, a u budućnosti putem e-maila i drugih kanala komunikacije, pomažu klijentima da kontinuirano održavaju pažnju nad upravljanjem svojim novcem “, rekla je Andreja Vidović te naglasila kako je optimizacija potrošnje jedan od ključnih načina ostvarenja dodatnih vrijednosti u životu, a Financijski planer osim što omogućava kvalitetnije praćenje potrošnje, omogućuje korisnicima i predviđanje budućih izdataka, u cilju što boljeg rasporeda raspoloživog novca i osiguranja ispunjenja svih budućih potreba.
„Implementacijom Personal Finance Managera Zagrebačka banka je još jednom dokazala svoju inovativnost temeljenu na uvođenju proizvoda i usluga koje prate tehnološke trendove i rezultat su analiza, prepoznavanja i razumijevanja potreba klijenata. Mi iz Asseca SEE ponosni smo što nas je Zagrebačka banka i na ovom projektu izabrala za isporučitelja rješenja te smo uvjereni u odličan prijem ove usluge od strane klijenata Banke. Nadamo se da ćemo i dalje zajedno s Bankom raditi na nadogradnjama rješenja, kako u području novih funkcionalnosti, tako i u području raspoloživosti usluge kroz druge kanala“, naglasio je Dražen Pehar, predsjednik Uprave Asseca SEE Hrvatska.
Pomoću Financijskog planera mogu se odrediti bilo koji kratkoročni ili dugoročni ciljevi npr za školovanje djece, kupnju novog automobila, odlazak na godišnji odmor ili novi trosjed. Određivanjem novčane vrijednosti cilja i roka u kojem se želi ostvariti, vezanjem uz štednju koja se može ugovoriti i putem e-zabe te naravno uz izdvajanje za štednju, korisnici se mogu svakomjesečno veseliti grafički interesantno prikazanom približavanju ostvarenju cilja, naglasila je Vidović te dodala kako je uslugu Financijski planer moguće ugovoriti na e-zabi i u poslovnicama Zagrebačke banke, i to bez naknade za prva tri mjeseca za sve korisnike, dok će i kasnije naknade biti oslobođeni brojni korisnici Lepeza mogućnosti.