Yahoo je baš poput Googlea, Microsofta i Applea, dugogodišnji pripadnik visoko pozicioniranih informatičkih divova. No, za razliku od Googlea, Yahoo je u zadnjih nekoliko godina bio u znatnoj krizi što je uvelike utjecalo na ‘zdrav’ razvoj i održavanje visokog imidža u tom popularnom društvu. No, čini se kako stvari napokon kreću na bolje kada je u pitanju Yahoo.
Marissa Mayer je zauzimanjem pozicije CEO kompanije Yahoo ostvarila mnoge zapažene rezultate. Uspjela je u dosta kratkom roku vratiti ovu posrnulu kompaniju na sam vrh ljestvice popularnosti i time je zapravo otvorila novi obzor za Yahoo. Ipak, iza Yahooa su godine problema u kojima nisu uspjeli isplivati na površinu, a to je zasigurno ostavilo traga. Taj trag danas je najviše osjetan, ni više ni manje, nego u – novcu! Dok su Google, Apple, Facebook i drugi investirali milijune i milijarde u svoj razvoj i kupnju ostalih tvrtki, Yahoo je poprilično stagnirao. Sada nakon dugo vremena, Yahoo počinje kupovati, ali su njegove kupnje dosta manje nego je to kod ostalih konkurenata. Vrijeme će pokazati da li su možda kupnje malih kompanija kakve radi Yahoo, pametniji potez nego trošenje silnih novaca na velikane koji su u punom zamahu. Možda tajna leži u tome da se tvrtke koje kupuje Yahoo još trebaju razvijati, pa imaju više mjesta za napredak. Sve je to pod jednim velikim upitnikom, a zaključke ćemo moći dati tek nakon nekoliko godina kada vidimo stanje na internet sceni.
Ovaj članak trebao je biti osvrt na najnoviju kupnju Yahooa, ali je završio u sasvim drugom smjeru. Da ne biste ostali zakinuti ipak ćemo vas sada na kraju informirati o najnovijoj kupnji Yahooa. Dakle, Yahoo je za još uvijek nepoznatu sumu kupio Vizify. Vizify je startup pokrenut 2011. godine, a njegova je osnovna zadaća pružiti vizualizaciju podataka. Konkretno, vizualizacija podataka podrazumijeva prikupljanje podataka korisnika sa društvenih mreža i pretvaranje tih podataka u vizualnu biografiju, odnosno video uratke. Iako još nije jasno kako će navedeni servis doprinijeti Yahoou, no nadamo se da će Yahoo već pronaći način da prisvojeni startup iskoristi u najboljoj mjeri.