Nakon 7 godina bliskog partnerstva, Wiko i Tinno su oglasili međusobno spajanje poduzeća.
Ovaj će potez ojačati Wikov položaj te predstavlja korak dalje u zauzimanju mjesta glavnog sudionika u svjetskoj industriji mobilne telefonije. Wiko, francuski brend pametnih telefona, osnovan je 2011. godine u Marseilleu.
Pustolovina započinje zahvaljujući bliskoj suradnji Laurenta Dahana i Jamesa Lina, predsjednika Grupacije Tinno. Njih dvojica spojili su međusobno nadopunjavajuće vještine i uspjeli su izgraditi uspješnu priču, Wiko zahvaljujući vlastitom marketinškom iskustvu, strategiji usmjerenoj potrošaču i jedinstvenoj organizaciji prodaje i Tinno, s vlastitim industrijskim znanjem i iskustvom i proizvodnim kapacitetom.
Otad je Tinno povećao vlastitu stručnost u istraživanju i razvoju, projektiranju i proizvodnji, s 4 centra za istraživanje i razvoj i 2 proizvodna pogona. Istovremeno je Wiko utemeljen u više od 30 zemalja diljem svijeta i zauzeo je mjesto među VODEĆIH 5 brendova pametnih telefona u Zapadnoj Europi.
Wiko je zauzeo mjesto istaknutog partnera u globalnoj aktivnosti grupacije Tinno. Za oba društva, spajanje poduzeća Wiko i Grupacije Tinno predstavlja prirodni korak prema izgradnji još snažnijeg partnerskog odnosa. Tim iz Mareseillea će tako sada, zahvaljujući razvijenijem i još prepoznatljivijem duhu jedinstvenog brenda, zahvaljujući većem iskustvu vezanom uz proizvod, marketinškim i prodajnim djelatnostima, moći iskoristiti pogodnosti koje će mu zasigurno pružiti ojačana potpora i veća agilnost njegovih kineskih partnera.
Ova 2 lidera i dugogodišnja prijatelja će zajedno voditi Wiko i omogućiti poduzeću da dostigne nove razine. Novo rukovodstvo odbora poduzeća Wiko čine Predsjednik James Lin, Glavni potpredsjednik Laurent Dahan, Potpredsjednici Michel Assadourian i Julien Heang.
Laurent Dahan izjavio je sljedeće: «Ovo zbližavanje zabilježeno je u industrijskim i dioničkim razlozima.
Tinno je naš partner već od pokretanja društva Wiko i sada se zajedno možemo pohvaliti s više od 30 milijuna korisnika u više od 30 zemalja diljem svijeta. Ova nova faza je temeljni korak u ostvarenju potreba i zahtjeva naših potrošača kojima ćemo ponuditi široki spektar inovativnih proizvoda».
James Lin izjavio je sljedeće: «Wiko je izvanredan brend koji danas pruža sve potrebne prednosti za osvajanje novih potrošača diljem svijeta. Jačanje suradnje s društvom Tinno će nam vrlo skoro omogućiti da zakoračimo u nove pohode čime će Wiko postati prepoznatljiv brend diljem svijeta.»
Wiko će predstaviti svoja nova priopćenja tijekom sajma MWC 2018 u Barceloni. Tiskovna konferencija će se održati u ponedjeljak, 26. veljače u 16.00 sati na štandu Wiko (Paviljon 6 – Štand 6A30).
P.R.