Dvije velike kompanije koje su nekada simbolizirale lidere na svojim tržištima, sada se jako bore za svoj opstanak. Ono što je zanimljivo da unatoč milijunima korisnika diljem svijeta, ne uspijevaju postići pozitivnu bilancu na poslovnom spektru poslovanja. Ako ste imalo sumnjali, radi se o Twitteru i Yahoou. Nekada lideri, a danas svoj spas traže u novom vlasniku kojeg nikako da pronađu.
Twitter je čini se ostao bez svih većih ponuđača, što znači da će teško dobiti novog vlasnika. S druge strane za Yahoo se jako zagrijao Verizon koji bi kupnjom ovog giganta dobio kvalitetnu platformu za oglašavanje. Iako Verizon vidi svoju priliku u Yahoo-u, nekako se stječe dojam da je preuzimanje popularnog servisa sve dalje.
Yahoo je prije koju godinu doživio novi veliki procvat, ali je to bilo kratkog vijeka. Nakon relativno kratkog zadržavanja na vrhu, počeli su novi problemi koji su ih ponovno vratili ispod ostalih konkurenata. Prvotno, Verizon je za preuzimanje Yahoo-a ponudio 4.8 milijardi dolara, ali nakon svih nedavnih događaja odlučili su smanjiti svoju ponudu. Sada daju milijardu dolara manje, a glavni okidač smanjenja ponude nesumnjivo je bilo nedavno priznanje Yahoo-a da im je hakirano više od 500 milijuna korisničkih računa. Ulje na vatru vjerojatno je dolila i informacija da Yahoo za vladu skenira svaki ulazni mejl, što smeta velikom broju korisnika.
Na kraju svega, imamo slučaj u kojem Yahoo želi novog vlasnika, a Verizon smanjuje svoju ponudu. Činjenica da su ponudu smanjili dala je naslutiti kako ozbiljno razmišljaju o odustajanju od kupovine Yahoo-a. S obzirom na sve dosadašnje probleme, možda to ne bi bila tako loša odluka.