- Ostavljanjem napojnice unutar aplikacije korisnici će moći dodatno nagraditi vozače za izvrsnu uslugu
- Nova mogućnost unutar aplikacije dostupna je u svim gradovima u Hrvatskoj u kojima je Uber prisutan
- Uber će sljedećih tjedan dana, do 23. travnja, udvostručiti sve napojnice koje korisnici putem aplikacije daju vozačima
Zagreb, 17. travnja – Korisnici Ubera od danas vozačima mogu ostaviti napojnicu i putem aplikacije. Uber tako uvodi novi način nagrađivanja partnera u Hrvatskoj te će uz dosadašnje ocjenjivanje putem zvjezdica, svi korisnici ostavljanjem napojnice unutar aplikacije moći dodatno nagraditi vozača za odličnu uslugu.
S ciljem dodatnog nagrađivanja vozača, ali i motiviranja korisnika da ostave napojnicu, Uber će tijekom sljedećih tjedan dana, do 23. travnja, sve napojnice koje su ostavljene preko kartice udvostručiti. Tako će vozači, uz primjerice pet kuna koje im ostavi korisnik, od Ubera dobiti dodatnih pet kuna.
Na kraju vožnje, nakon ocjenjivanja vozača, u aplikaciji će se pojaviti opcija ‘napojnica’. Korisnici koji se odluče dati napojnicu, na raspolaganju će imati već predložen iznos napojnice od dvije, pet i deset kuna, a moći će i sami upisati željeni iznos koji će se dodati na iznos usluge vožnje i skinuti s njihova računa. Korisnici maksimalno mogu ostaviti 150 kuna, a iznos napojnice bit će prikazan na potvrdi koju dobiju na e-mail. Svi oni koji zaborave ostaviti napojnicu prilikom plaćanja, moći će to učiniti i naknadno. Ostavljanje napojnica putem aplikacije bit će moguće isključivo za plaćanje karticama.
“U posljednjih nekoliko mjeseci, mnogi partneri su nas tražili da implementiramo ovu opciju tako da korisnici koji žele, mogu nagraditi izvrsnu uslugu kroz samu aplikaciju. Mogućnost davanja napojnica već je dostupna u nekoliko gradova diljem svijeta te smo uzbuđeni što je Hrvatska jedna od zemalja koja uvodi ovu opciju”, istaknuo je Davor Tremac, direktor tvrtke Uber za jugoistočnu Europu.
Uber je početkom mjeseca uveo prilagođene cijene u Zagrebu i Splitu te unaprijed određenu cijenu u svim destinacijama u Hrvatskoj čime je osigurana dodatna transparentnost usluge. Kontinuirano unapređivanje usluge sastavni je dio Uberove vizije kojeg u Hrvatskoj svakodnevno bira tisuće korisnika upravo zbog jednostavnosti, efikasnosti i kvalitete.
P.R.