IT branša poznata je po tome kako i u ova krizna vremena zapošljava novi sektor i razvija svoje organizacije. Nekako se može steći dojam da je kriza zaobišla tu branšu, ali tome ipak nije tako. Kriza se osjeća i u tom području industrije, samo što je rast i razvoj tehnologije omogućio da kriza ostane pomalo u sjeni.
Veliki IT divovi u vrlo su kratkom vremenu postali najveće svjetske kompanije koje imaju ogromne prihode koji svakim danom sve više rastu. Mnogi od tih divova stvaraju oko sebe radno okruženje u kojem bi poželio raditi svaki zaposlenik. Mnogi će reći kako je njima omogućeno i primorano stvaranje atraktivnih i kreativnih ureda, kako bi zaposlenici mogli biti kreativniji i prepuni (dobrih ili loših) ideja.
Googleovi kreativni uredi mnogo su puta prikazivani u javnosti kao tvorevine koje nastaju samo u Googleu. Ipak, zaposlenici ne smatraju da je Google najbolja tvrtka za zapošljavanje. Nedavno je provedeno istraživanje među ljudima koji traže svoje idealno radno mjesto. Istraživanje je provedeno uz pomoć jedne stranice za zapošljavanje i kompanije Glassdoor, a rezultati su pokazali kako Google ne ulazi u top želje zaposlenika.
U IT branši, kao najbolje mjesto za zaposlenje, anketirani korisnici odabrali su društvenu mrežu Twitter. Da, dobro ste pročitali – Twitter, ne Facebook! Druga najpoželjnija kompanija za zaposlenje je LinkedIn, a na trećem mjestu se smjestio višegodišnji lider, Facebook.
Društvena mreža Facebook bila je top izbor zaposlenika već zadnjih nekoliko godina, no taj se trend nije ostvario i ove godine. Pretpostavka je da je Facebook u svojim počecima (prije 6-7 godina) bio vrlo popular jer je nudio novi proizvod i uslugu, a od radnika se zahtijevalo da samo drže mrežu uspješno online. Danas je stanje drugačije jer Facebook mora biti inovativan, pa su mu potrebni mladi, kreativni i sposobni ljudi. Mnogi kreativci ostaju razočarani stanjem koje zateknu u Facebooku jer ipak nije tamo sve tako bajno. Budući da je u zadnjih nekoliko godina kroz tu kompaniju procirkuliralo mnoštvo novih ljudi, logično je da su oni iznijeli svoja mišljenja o Facebooku. Vjerojatno je to jedan od razloga što Facebook više nije broj jedan. U svakom slučaju, Twitter zaslužuje poziciju koju je dobio jer u zadnje vrijeme rade super posao sa svojom društvenom mrežom