Kada je u pitanju tržište pametnih satova, ovaj tip gadgeta zabilježilo je svoj prvi pad ikad u povijesti. Counterpoint Research je objavio izvješće o isporučenim pametnim satovima u 2023. – 2024. na globalnoj razini. Analizom je utvrđeno kako su isporuke pala za 7% u odnosu na prethodnu godinu, a vrijedi još jednom napomenuti da ovo tržište do danas nije zabilježilo negativne rezultate.
Odmah na početku ćemo spomenuti kako je Apple pretrpio najveći gubitak, budući da je njegov udio u isporukama pao za 19% i bio je uvelike odgovoran za ukupan pad tržišta, iako je brend i dalje uspio zadržati vodeću poziciju na globalnom tržištu. Najveći rast od čak 135% zabilježio je Xiaomi, zatim Huawei (35%), dok Samsung svoj rast od 3% može pripisati proširenoj liniji Galaxy Watcha (Galaxy Watch 7, Watch Ultra i Watch FE).
Značajan porast isporuka zabilježen je na kineskom tržištu, a s druge strane, na indijskom tržištu vidljivi su prilično veliki padovi u isporuci. Na kraju bi još dodali da postoji jedan segment pametnih satova u kojem se može uočiti porast popularnosti, a riječ je o pametnim satovima za djecu. Ovim segmentom dominira brend Imoo, a prema analitičaru Balbiru Singhu, ovakav razvoj događaja događa se jer su “roditelji zabrinuti za sigurnost svoje djece i žele pratiti njihove aktivnosti i biti stalno povezani s njima”.
Prema procjenama analitičara, očekuje se spori oporavak u 2025. godini, uz povećanje AI značajki i naprednije zdravstvene senzore u budućim pametnim satovima.
Tošo Maršić