PočetnaOstaloPoslovne vijestiTržište pametnih satova je po prvi puta u padu

Tržište pametnih satova je po prvi puta u padu


Kada je u pitanju tržište pametnih satova, ovaj tip gadgeta zabilježilo je svoj prvi pad ikad u povijesti. Counterpoint Research je objavio izvješće o isporučenim pametnim satovima u 2023. – 2024. na globalnoj razini. Analizom je utvrđeno kako su isporuke pala za 7% u odnosu na prethodnu godinu, a vrijedi još jednom napomenuti da ovo tržište do danas nije zabilježilo negativne rezultate.

Appleov watchOS 11

Advertisement

Odmah na početku ćemo spomenuti kako je Apple pretrpio najveći gubitak, budući da je njegov udio u isporukama pao za 19% i bio je uvelike odgovoran za ukupan pad tržišta, iako je brend i dalje uspio zadržati vodeću poziciju na globalnom tržištu. Najveći rast od čak 135% zabilježio je Xiaomi, zatim Huawei (35%), dok Samsung svoj rast od 3% može pripisati proširenoj liniji Galaxy Watcha (Galaxy Watch 7, Watch Ultra i Watch FE).

Značajan porast isporuka zabilježen je na kineskom tržištu, a s druge strane, na indijskom tržištu vidljivi su prilično veliki padovi u isporuci. Na kraju bi još dodali da postoji jedan segment pametnih satova u kojem se može uočiti porast popularnosti, a riječ je o pametnim satovima za djecu. Ovim segmentom dominira brend Imoo, a prema analitičaru Balbiru Singhu, ovakav razvoj događaja događa se jer su “roditelji zabrinuti za sigurnost svoje djece i žele pratiti njihove aktivnosti i biti stalno povezani s njima”.

Prema procjenama analitičara, očekuje se spori oporavak u 2025. godini, uz povećanje AI značajki i naprednije zdravstvene senzore u budućim pametnim satovima.

Tošo Maršić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Advertisement

Most Popular