Problemi velikih tehnoloških divova i dalje se nastavljaju. Naime, žestoka i jeftina konkurencija sa područja Kine sve više narušava trenutno stanje vodećih kompanija na tržištu. Posebno se to odnosi na sektor proizvodnje pametnih telefona, gdje je kineska konkurencija strašno narasla. Novi, moderni a jeftini telefoni jednostavno su veliki mamac za kupce koji nisu spremni platiti višu cijenu za telefon istih karakteristika samo kako bi dobili neku marku. Dinamično tržište već smo imali prilike vidjeti na slučaju Nokije i sličnih kompanija koje su vladale prije koju godinu, a sada su spale na dno dna i gase se.
Uz Samsung i Huawei, jedan od najvećih gubitnika je Sony. Prodaja pametnih telefona ove kompanije ne ide ni približno zacrtanim planovima i to je razlog za uzbunu. Nedavne smjene na vrhu Sonyja natjerale su nove rukovodeće osobe da ozbiljno razmisle o daljnjim ulaganjima u pojedine sektore unutar kompanije. Prema najnovijim izvještajima Sony je odlučio kako će smanjiti količinu novca koji ulaže u sektor pametnih telefona što je sasvim logično nakon što je zbog tog sektora doživio strašne gubitke. Na udaru će se također naći i sektor televizora kojemu će također biti srezana novčana sredstva u sljedećem periodu. Najveća uzdanica Sonyja trenutno je sektor igraćih konzola, gdje je ova kompanija uspjela održati kakvu takvu dobit. Najviše zasluga ide dakako PlayStationu 4 čija prodaja je u skladu s očekivanjima. Mogli bismo reći kako je sektor igraćih konzola taj koji je održao Sony na životu.
Najavili su iz Sonyja također kako neće doći do ponovnog potpisivanja sponzorskog ugovora s FIFA-om na kojeg su trošili 279 milijuna dolara. Tako da u budućnosti navedena kompanija više neće biti na popisu sponzora velikih natjecanja, kao što su svjetska nogometna prvenstva. Dakle, Sony je počeo tonuti, a pitanje je koliko se može održati u takvom stanju te da li može izaći iz njega. U budućnosti će svaki pa i najmanji korak kompanije biti od posebnog značaja jer može značiti povratak stare slave ili potpuno potonuće kompanije.