Bilo je već spomenuto u našim nedavnim člancima kako mnoge velike kompanije ne uspijevaju držati udio na tržištu pametnih telefona. Jačanje kineske konkurencije sve je veći problem i segment pametnih telefona mnogima će uskoro postati samo teret. Baš poput Samsunga i HTC-a, Sony također muku muči s tržištem pametnih telefona, na kojem na mogu jasno zauzeti svoju poziciju.
Iako su Sonyjevi mobiteli sam vrh tehnologije, korisnici nekako ne pokazuju previše zainteresiranosti za kupnju istih. Android telefoni u pravilu kotiraju na tržištu srednje i niže klase i iz tog razloga možda velike kompanije ulaze u probleme. Stvaranje pametnog telefona temeljenog na Androidu danas je vrlo rizično jer konkurencija na tom području prijeti petsto na sat. Da ne duljimo nepotrebno o stvarima koje su mnogima jasne, navest ćemo kako je poslovao Sony u proteklom periodu.
Sony je zabilježio gubitak veći čak sedam puta u odnosu na prošlo razdoblje. Kao što je spomenuto u uvodu, problem je tržište pametnih telefona. Sony je tako bio primoran otpisati 1,59 milijardi na procjenu odjela za mobilne uređaje. Istovremeno smanjili su i očekivani broj prodanih telefona na 41 milijun (s prvotnih 50), a odlučili su i prestati raditi telefon za kinesko tržište. Ipak, ima i ponešto dobrih brojki za Sony, ali one nisu vezane uz segment pametnih telefona. PlayStation 4 donio je tako povećanje od 83 posto u prodaji igraćih konzola, dok je segment razvoja optike i čipova narastao 187 posto te uprihodio 271 milijun dolara.
Bez tržišta pametnih telefona Sony bilježi dobre rezultate, ali je nažalost taj segment previše zastupljen u cjelokupnoj korporaciji pa nastaju gubici. U budućnosti možda možemo očekivati da Sony odustane od stvaranja pametnih telefona i posveti se profitabilnim sektorima na kojima trenutno ubire dobre prihode.