Europsko tržište monitora nakon prošlogodišnje stagnacije raslo je za osam posto u prvom kvartalu 2018. godine. AOC i MMD, brand licencirani partner Philipsa, udvostručili su svoju godišnju stopu rasta, i to za 16 posto. Zahvaljujući tom udjelu ti brandovi sada su tržišni lideri, dok je samo AOC povećao svoj volumen za 28 posto usporedno s prvim kvartalom 2017. godine.
- AOC je pokazao značajan rast i drugi najveći porast u svojim prodanim količinama u posljednjem kvartalu od 28 posto, što je više od trostrukog povećanja ukupnog europskog tržišta monitora
- AOC i MMD, licencirani partner za Philips monitore, povećali su svoj volumen u odnosu na prvi kvartal 2017. godine za 16 posto
- Sveukupno tržište monitora nastavlja rasti zahvaljujući visokim rezolucijama (QHD i UHD), ultra-wide, zakrivljenim i velikim veličinama monitora kao i zbog inovativnih tehnologija koje omogućuju veću produktivnost i jednostavnost korištenja. Ključan faktor je također i povećanje gejming sektora.
Zagreb, 21. lipnja 2018. – Tržište monitora u Europi poraslo je u prvom kvartalu 2018. godine, od siječnja do travnja, za osam posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Pokazuju to posljednji podaci analitičke tvrtke Context, pri čemu su monitori velikih dimenzija (od 24.5. do 35 inča) i inovativne tehnologije doprinijele tom rastu, dok je tržišni udio manjih monitora od 23 do 24 inča nastavio padati. Značajno područje rasta također bilježe i monitori s QHD i UHD rezolucijama.
U segmentu monitora veličine 31.5 inča AOC je uspio povećati svoj tržišni udio s 0 na čak 27.3 posto i to samo u godinu dana te tako postao lider na tržištu u ovom segmentu. AOC je također tržišni lider u segmentu monitora veličine 35 inča s tržišnim udjelom od 30.9 posto u prvom kvartalu ove godine. Kod monitora većih dimenzija dominira Philips s monitorima veličine 40 i 43 inča sa 36.9 i 40.8 posto tržišnog udjela.
Tržišni udio AOC i Philips monitora zajedno nastavlja rasti i to ponajprije zahvaljujući Philipsovim inovativnim i održivim rješenjima poput PowerSensora, pop-up web kamere kao i funkcionalnom USB-C docking stanicom za povezivanje. S druge strane tržišni uspjeh AOC-a leži ponajviše u širokom rasponu gejming monitora koji uključuju kompetitivne 240 Hz monitore i egzotične ultra-wide 35 inčne monitore.
AOC i Philips postigli su kombinirani rezultat od 15 posto tržišnog udjela u Europi i došli su do vodeće pozicije u prvom kvartalu 2018. godine. Od 22 europske države, oba branda drže vodeću poziciju na tržištu 11 država, te drugu poziciju u šest ostalih zemalja.
”U AOC-u i MMD-u uzastopno radimo na inovativnim značajkama u različitim područjima naših proizvoda kao što su dizajn, kvaliteta slike, ergonomske postavke, jednostavnost uporabe te ekološka prihvatljivost i održivost. Ove inovacije rezultirale su rastom našeg tržišnog udjela te svakog tromjesečja uspijevamo povećavati našu prisutnost na tržištu“, rekao je Stefan Sommer, direktor marketinga i voditelj poslovanja za Europu.
Stefan Sommer, direktor marketinga i voditelj poslovanja za Europu.
Na tržištu jugoistočne Europe, tržište monitora povećalo se za 18 posto u odnosu na prvi kvartal prošle godine, dok se udruženi tržišni udio AOC-a i Philipsa stabilizirao i ostao na vodećoj poziciji, s porastom od 1 posto u odnosu na prethodni kvartal (Q4 / 2017) i to zahvaljujući snažnim strategijama oba branda i njihovim inovativnim proizvodima.
P.R.