PočetnaOstaloPoslovne vijestiPOSLOVNI REZULTATI KORPORACIJE ERICSSON U TREĆEM TROMJESEČJU 2014. GODINE

POSLOVNI REZULTATI KORPORACIJE ERICSSON U TREĆEM TROMJESEČJU 2014. GODINE


Objavljeni su poslovni rezultati korporacije Ericsson ostvareni u trećem tromjesečju 2014.

Najvažniji naglasci:

  • Prodaja u tromjesečju iznosila je 6,27 milijardi eura (u istom tromjesečju prošle godine 5,77 milijardi eura). Prodaja je porasla 9% odnosu na isto razdoblje prošle godine i 5% u odnosu na prethodno tromjesečje. Prodaja za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike, porasla je 3% u odnosu na isto razdoblje prošle godine i 2% u odnosu na prethodno tromjesečje.
  • U usporedbi s istim razdobljem prošle godine porast prodaje je najvećim dijelom rezultat porasta na Bliskom istoku, Kini, Indiji i Rusiji što je djelomično ublaženo nižom prodajom u Sjevernoj Americi.
  • Bruto marža porasla je na 35,2% (32,0%) kao rezultat poboljšanog poslovnog miksa, porasta prihoda od intelektualnog vlasništva i manjih troškova restrukturiranja.
  • Profitabilnost se stabilno poboljšala u svim poslovnim segmentima.
  • Operativna dobit iznosi 424,3 milijuna eura (457 milijuna eura). Smanjenje operativne dobiti prvenstveno je rezultat revalorizacije nerealiziranih hedge ugovora u iznosu od -108,8 milijuna eura (87 milijuna eura)
  • Novčani tok od poslovnih aktivnosti iznosi -152,3 milijuna eura (163,2 milijuna eura)

Komentar Hansa Vestberga, predsjednika i izvršnog direktora korporacije Ericsson:

„Prodaja se povećala za 9% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a prodaja za usporedne stavke, prilagođena za tečajne razlike rasla je 3% uz stabilnu operativnu dobit.

Za rast prodaje u odnosu na isto razdoblje prošle godine ponajviše su zaslužni Srednji istok, Kina, Indija i Rusija, a djelomice je ublažen nižom prodajom u Sjevernoj Americi.

Prodaja u području mobilnog širokopojasnog pristupa povećala se u odnosu na isto razdoblje prošle godine i u odnosu na prošlo tromjesečje kako smo započeli isporuku vezano uz prije objavljene ključne ugovore. Trenutačno smo u fazi realizacije 4G/LTE ugovora Središnjoj Kini i Tajvanu, a prodaja u Japanu se poboljšava. Uz navedeno, investicijska klima u Indiji sve je bolja. Prodaja u dijelovima Europe, prije svega UK i Njemačkoj, bolja je u odnosu na isto razdoblje prošle godine dok je razvoj prodaje na jugu Europe i dalje slab.

Prodaja u Sjevernoj Americi je i dalje pod utjecajem investicija operatora u kapacitet i unaprjeđenje kvalitete, no poslovna aktivnost tijekom ovog tromjesečja je usporena s obzirom da su operatori usredotočeni na optimizaciju novčanog toka.

Profesionalne usluge su u punom zamahu, a za organski rast u ovom tromjesečju zaslužna je prodaja u području upravljanih usluga i sistemske integracije. Nakon akvizicije, Red Bee Media je uspješno integrirana i u potpunosti konsolidirana u trećem tromjesečju.

Politička nesigurnost prevladava u mnogim dijelovima svijeta, posebice na Srednjem istoku i Sjevernoj Africi. Ovo tromjesečje je pokazalo da nam naša globalna pozicija, uz kupce u 180 zemalja, daje skalabilnost i snagu da se prilagodimo regionalnim potrebama.

Profitabilnost se stabilno poboljšala u svim područjima. Ovo je primarno pod utjecajem povoljnog poslovnog miksa, većih prihoda vezanih uz prava intelektualnog vlasništva kao i veće učinkovitosti. Na operativnu dobit su negativno utjecali hedge ugovori, viši operativni troškovi povezani s modemima te akvizicija Mediarooma kao i planirane povećane investicije u IP.

Nastavljamo provoditi zacrtanu strategiju; poboljšati profitabilnost u temeljnom poslovanju s ciljem investicija u ciljana područja poput IP mreža, Oblaka, TV i Medija te u OSS i BSS.

U ovom smo tromjesečju imali tri važne akvizicije:

• MetraTech će ubrzati mogućnosti naših naplatnih sustava u području oblaka i poslovnih sustava unutar BSS-a

 

  • Fabrix Systems će ojačati našu lidersku poziciju u TV i Medijima
  • Većinski udio u Apceri će osnažiti naš položaj u području oblaka za poslovne sustave

Tijekom ovog tromjesečja donijeli smo stratešku odluku da prestanemo s daljnjim razvojem modema te preselimo neke od istraživačko-razvojnih resursa iz segmenta Modema u područje Mreža kako bismo odgovorili na mogućnosti rasta u području radio mreža.

Temeljem našeg vodstva u području tehnologije i usluga dobro smo pozicionirani kao strateški partner našim kupcima u osvajanju novih tržišnih prilika.”


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular