Moramo priznati kako nas Pinterest već pomalo frustrira svojom politikom ne uvođenja oglasnih jedinaca u svoj ponudu. Dok druge društvene mreže više nemaju ideja gdje bi sve mogle postaviti nove oglasne jedinice, Pinterest se još uvijek nije odlučio uvesti oglase na svoj servis.
Pinterest već neko vrijeme testira oglasne jedinice, ali još uvijek sve ostaje samo na testiranju. Iz ove su kompanije već napominjali kako ne žele uništiti sadržaj koji korisnici stvaraju i obožavaju na Pinterestu, pa im je tako plan naviknuti oglašivače da izrađuju kreativne kompanije koje se neće previše razlikovati od sadržaja koji inače možemo konzumirati na Pinterestu. Iz tog razloga na uvođenje oglasnih jedinica na Pinterest ćemo morati pričekati još barem pola godine.
Prema nekim najavama oglasne jedinice na Pinterestu će se pojaviti krajem ove godine ili tek početkom 2015. godine. I dok oglašivači nestrpljivo čekaju i stvaraju pritisak, Pinterest sve to polagano istražuje i nikuda ne žuri. Želite li ili ne, moramo odati počast na tavom potezu. Naime, mnogi su servisi u želji za što većom zaradom spremni prodati svaki slobodni komadićak mjesta, ali Pinterest je odabrao drugačiji put.
Nimalo ne sumnjamo kako će dugo čekanje oglašivača, zasigurno privući pozornost i ostalih oglasnih stručnjaka. Na taj će se način stvoriti velika gužva oko zauzimanja prostora na ovoj popularnoj društvenoj mreži. Takvo što najviše će odgovarati Pinterestu koji će vrlo vjerojatno zaraditi velike novce na cijeloj toj situaciji. Oglašivačima je Pinterest i inače vrlo draga mreža jer se na njoj nalazi dosta ljudi koji preporučuju proizvode i vrlo često poticaj za kupnju nastaje na toj mreži. Mogli bismo reći da je Pinterest pravo mjesto za oglasne kampanje, ali na takvo što mnogi će se morati strpjeti još nekoliko mjeseci, a možda i više.