Nokia je u nedjelju objavila planove za osvježavanje svog brenda. Po prvi put nakon gotovo 60 godina, Nokia je odlučila svijetu predstaviti predstavio svoj novi logotip. Novi Nokijin logotip sastoji se od pet različitih oblika koji zajedno tvore riječ NOKIA. Kultna plava boja starog logotipa zamijenjena je drugim bojama ovisno o upotrebi.
“Postojala je povezanost s pametnim telefonima, a danas smo tvrtka za poslovnu tehnologiju”, rekao je izvršni direktor Nokije Pekka Lundmark u intervjuu za Reuters.
Nakon što je 2020. preuzeo čelnu poziciju u posrnuloj finskoj tvrtki, Lundmark je postavio strategiju koja se sastoji od tri faze: resetiranje, ubrzanje i skaliranje. Resetiranje je sada gotovo i Lundmark je rekao da sada počinje druga faza. Nokia nastavlja razvijati svoje poslovanje gdje prodaje opremu telekomunikacijskim tvrtkama, no sada će glavni fokus biti prodavanje opreme i drugim tvrtkama.
“Imali smo vrlo dobar rast od 21% prošle godine u poduzećima, što je trenutno oko 8% naše prodaje, (ili) otprilike 2 milijarde eura (2,11 milijardi dolara),” rekao je Lundmark. “Želimo to dovesti do dvoznamenkastih brojeva što je prije moguće.”
„Vrlo je jasno. Želimo biti samo u poslovima u kojima možemo vidjeti globalno vodstvo“, zaključio je Lundmark.
Izvor: Reuters