PočetnaOstaloPoslovne vijestiNetflix ide ka ograničavanju dijeljenja računa i uvođenju oglasa zbog pada broja...

Netflix ide ka ograničavanju dijeljenja računa i uvođenju oglasa zbog pada broja pretplatnika


Rezultati Netflixa u prvom kvartalu 2022. godine prikazuju pad broja pretplatnika, što je prvi pad broja pretplatnika u više od 10 godina. Streaming usluga je u prvom kvartalu 2022. godine izgubila 200.000 pretplatnika, a očekivalo se da će dobiti 2,5 milijuna novih pretplatnika.

Netflix-Smartphone

Pad pretplatnika je posljedica povećanja cijena u Sjedinjenim Državama i Kanadi, a slika je još gora ako se pogleda Netflixovo povlačenje iz Rusije zbog rata protiv Ukrajine. Povećanjem cijena u Sjedinjenim Državama i Kanadi izgubljeno je 600.000 pretplatnika, povlačenjem iz Rusije Netflix je izgubio 700.000 pretplatnika, a ne smiju se zaboraviti ni konkurentske usluge poput HBO Maxa i Disney Plusa.

Također, dionice Netflixa su pale za više od 25%. Streaming usluga ima više od 220 milijuna pretplatnika u svijetu, no predviđa se gubitak od dva milijuna pretplatnika u naredna tri mjeseca. Međutim, Netflix ima rješenje. Netflix je svjestan da oko 100 milijuna domaćinstava diljem svijeta dijeli račune s osobama izvan svog doma, te je plan da se spriječi dijeljenje lozinki, što bi donijelo više novca Netflixu. Osim toga, u igru će stupiti novi, jeftiniji plan pretplate s oglasima, iako je Netflix odbijao uvođenje ovakvog rješenja u vlastiti servis.

Što će iz svega ovoga ispasti? Ostaje za vidjeti.

Piše: Marijan Živković


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular