PočetnaOstaloPoslovne vijestiMože li Xiaomi srušiti Apple i postati broj jedan u svijetu?

Može li Xiaomi srušiti Apple i postati broj jedan u svijetu?


Xiaomi je trenutno najbrže rastuća tehnološka tvrtka u svijetu. U svega četiri godine, otkada je osnovana, narasla je na vrijednost od 40 milijardi dolara. Mnogi ulagači već žale što se prije nisu priključili svojim investicijama i pomogli u razvoju, a ujedno i zaradili u budućnosti na ovom brendu. Odlična marketing strategija, odlični telefoni i vrlo dostupne cijene ono su što odlikuje Xiaomi i što potencira da postane vodeća kompanija na tržištu pametnih telefona.

Trenutni poredak na području pametnih telefona je dobro poznat. Vodeću poziciju drži Apple koji se sve više udaljava od ostalih, nakon toga slijedi Samsung koji bilježi u posljednje vrijeme pad prodaje i na trećem je mjestu ove godine zabljesnuo upravo Xiaomi. Dakle, nakon samo četiri godine ovaj se brend nalazi na četvrtom mjestu po broju prodanih uređaja u godini. Xiaomi još nije plasirao na globalna tržišta, tako da je njegov broj tržišta trenutno dosta malen, a unutoč tome uspio je doći do treće pozicije u globalnom poretku.

Zanimanje ulagača sve više raste i čini se kako Xiaomi zbilja ima svjetlu budućnost pred sobom. Ono što ovaj brend razlikuje od drugih kineskih brendova je način plasiranja proizvoda na tržište. Naime, Xiaomi se ovdje poslužio taktikom Applea koji radi velike konferencije i prodaje telefon već prije nego što se on pojavio na tržištu. Ova taktika upalila je kod kupaca i često se događa da je veliki broj telefona već unaprijed rasprodan. Bez obzira na ovaj veliki rast mnogi analitičari upozoravaju kako bi moglo doći do problema koje su imali HTC i Motorola. Njihova je prodaja naglo porasla, ali je isto tako i naglo pala što u konačnici dovodi do velikih problema i gubitaka. Ono što također ne može veseliti ulagače je informacija kako Xiaomi nema planove za izlazak na burzu u sljedećih nekoliko godina i oko toga će se vrlo vjerojatno u budućnosti lomiti koplja.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular