Kupovina na internetu iz dana u dan je sve više rasprostranjena među svekolikim pučanstvom. U Hrvatskoj je nešto lošija nego je stanje vani. Hrvati su još dosta skeptični što se tiče kupnje preko interneta, ali se ta situacija sve više mijenja.
U posljednje vrijeme velika tržišta organiziraju velike šoping festivale na kojima se troši jako puno novaca. Jedan takav festival održan je od strane Alibaba, poznate kineske e-platforme za kupovinu i preprodaju. Na ovom festivalu potrošeno je više 5,7 milijardi dolara u samo 24 sata.
Ovaj festival je odgovor na američki Cyber ponedjeljak koji je također festival takvog tipa. Alibaba je uspjela nadmašiti potrošnju na američkom festivalu već u malo više od pola dana.
Alibaba je na svojem blogu objavila informaciju da je čak 21 posto narudžbi plasirano putem mobilnih uređaja, što je više nego zadovoljavajuće. Prošle godine taj postotak je bio na 16 posto, što dakle upućuje da mobilno šopingiranje sve više dobiva na važnosti.
Zanimljivo je još napomenuti da je Alibaba tek jedna od e-commerce platformi u Kini. Alibaba žestoku borbu vodi s drugim online shopping platformama. Sve to daje nam naslutiti da je online kupovina u velikom porastu, a i šopingiranje preko mobilnih uređaja sve više raste.