Novo istraživanje koje su proveli Ericsson i Imperial College London ispituje kako skori sveprisutni pristup informacijsko-komunikacijskim tehnologijama i informacijama transformira odnose između potrošača i maloprodaje.
- *Big data, sveopći rast digitalnih podataka iz raznolikih izvora, i informacijski vrijednosni lanac vezan uz M2M (Machine to Machine) te IoT (Internet of Things) tehnologije, maloprodaji omogućuju da značajno brže reagira na detaljne informacije o potrošačima u stvarnom vremenu
- *Poboljšani lokalni podaci i digitalni komunikacijski kanali mikro-poduzećima omogućuju da se brzo usmjere na niše u poslovanju te zadovolje njihove potrebe, stvarajući potencijalno nove mikro-opskrbne lance koji će dovesti do promjena u ekosustavu
- *Personalizirani proizvodi prilagođeni potrošačkim potrebama sve su spremniji za tržište s obzirom na digitalno naručivanje i proizvodnju koja uključuje 3D ispis.
- *Pojavljuju se platforme za “ekonomiju dijeljenja” koje produžavaju život proizvoda nakon njihovog nestanka s tržišta te stvaraju sasvim nove modele usluga za pojedince, poduzetnike, maloprodaju i proizvođače.
Ovo su samo neke od konotacija uporabe tehnologije koje trenutačno mijenjaju područje maloprodaje, kako je utvrđeno u zadnjem izvještaju koji istražuje potencijalni utjecaj ICT na različite industrije. Na temelju dubinskog istraživanja u suradnji s Imperial College London, izvještaj utvrđuje neke od ključnih digitalnih omogućitelja koji stvaraju sistemsku transformaciju unutar maloprodajnog sektora.
Stručnjaci Ericssona Nikole Tesle aktivno sudjeluju i u ovom području razvijajući Machine-to- Machine Device Management sustav, jedan od ključnih dijelova Ericssonove plaforme za omogućavanje usluga (Service Enablement). Ovaj sustav omogućuje prikupljanje, pohranu i transformaciju podataka s niza uređaja iz različitih industrija poput auta, dizalica, mjernih uređaja, kao i mobilnih telefona te služi za njihovo povezivanje s najrazličitijim aplikacijama, a što nudi mnoge nove mogućnosti i u području maloprodaje.