PočetnaOstaloPoslovne vijestiGoogle eksperimentira s „pop-up“ oglasima u Google Maps-u za vrijeme vožnje

Google eksperimentira s „pop-up“ oglasima u Google Maps-u za vrijeme vožnje


„Takve stvari nisu ništa novo.“, kažu iz Google-a. Ali ne sviđa se svima takvo objašnjenje.

Čini se da Google unutar svoje aplikacije Google Maps testira novu funkciju koja automatski pokreće sponzorirane „pop-up“ oglase za tvrtke u vašoj blizini dok vozite, s mogućnošću odabiranja “Cancel” i “Add stop”. Razni tehnološki portali nazvali su ovu opciju “agresivnom”, istaknuvši da je riječ o formatu oglasa koji je Google već koristio u svojoj aplikaciji Waze. Tu se slažemo, jer naravno, Google Maps-u nije stran sponzorirani sadržaj. Primjerice, Google ističe sponzorirane tvrtke na u rezultatima pretraga i to pogotovo kada ljudi traže lokacije u svojoj blizini (npr. “pizza u mojoj blizini”).

Ovaj “nametljivi” način oglašavanja možda se temelji na nedavnoj internoj poruci koju je Google poslao svojim oglašavačima, a koja dijelom glasi: “Pokrećemo oglase na Google Maps-u kako bi pomogli oglašavačima da dobiju više potencijalnih kupaca. Opcija je trenutno ograničena je na iOS verziju mobilne aplikacije Google Maps.”

Međutim, kada su se portali obratili Google-u za komentar, njihov je predstavnik izjavio sljedeće:

“Istaknute oznake unutar navigacijskog prozora nisu nikakva novost – one omogućavaju korisnicima da vide relevantne oglase za razne „biznise“ poput benzinskih pumpi, restorana i trgovina duž njihove rute. Kako se ne bi remetila vožnja, ovi se oglasi ne proširuju sami, već se prošire samo ako se na njih pritisne, a potom brzo nestaju.” Drugim riječima, po njima ovo nije nova praksa. Neki od vas su vjerojatno već vidjeli ove oglase, a ako niste, samo je pitanje vremena.

Piše: Niko Barbarić


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular