I dok smo zadnja dva-tri dana bili zaokupljeni temama o Apple-u i njegovim novim proizvodima, na tehnološkoj sceni se dogodio jedan veliki događaj. Možda smo se krivo izrazili jer se ne radi o tehnološkoj sceni, već bi možda bilo ispravno reći da se preokret dogodio na burzi. Naime, Facebook je ovih dana uspio prevaliti brojku od 200 milijardi dolara i njegova vrijednost u ovim je trenutcima iznad te cifre. Samim time, Facebook je prešao ne samo magičnu brojku, već je iza sebe ostavio nekoliko velikana čija vrijednost je bila blizu 200 milijardi dolara.
Porast cijene dionice za 0,8 posto bio je dovoljan da Facebook dostigne magičnu vrijednost kompanije. Trenutna cijena dionice tada je iznosila 77,89 dolara, što je bilo dovoljno da dostigne ono o čemu mnogi veliki brendovi sanjaju. Postizanje ove vrijednosti dogodilo se puno brže nego kod ostalih kompanija, a ako se porast cijene dionice nastavi možda bi u budućnosti Facebook mogao stići i svojeg najvećeg rivala.
Ovaj skok sa sobom ne nosi samo preskakanje magične granice, već donosi i prednost pred ostalim konkurentima. Postizanjem ovolike cijene Facebook je u ponedjeljak prestigao nekoliko velikih brendova koji za sobom imaju dugu tradiciju poslovanja. Među tehnološkim divovima Facebook se sada nalazi ispred IBM-a, Intela i Oracle-a, dok je u drugim područjima stekao prednost pred Coca-Colom, Bank of America te automobilskim divom Toyotom.
No, Facebook se još uvijek nalazi u sjeni jednog tehnološkog diva koji je na burzu izašao 2004. godine. Ako još da sada niste odgonetnuli o kome se radi, evo odgovora – Google. Google je u ponedjeljak vrijedio 400 milijardi dolara, upola više nego što vrijedi Facebook. Prema svemu sudeći pred Facebookom je još puno posla kako bi sustigao Google.