Facebook je ultra popularna svjetske kompanija koja pod svojim okriljem drži više od jedne šestine stanovništva. Kada imate takvu veličinu i toliki broj korisnika jasno je da posjedujete veliku moć i da možete to pošteno monetizirati. Monetizacija Facebooku nije nepoznata stvar i vrlo dobro se iskorištava svaki djelić gdje se može ubrati neki novac. S godinama je to poraslo do te mjere da velika većina korisnika ne odobrava akcije Facebooka i počinju se protiviti politici u kojoj su reklame na svim stranama. Iako je slogan Facebooka ‘Besplatno je i uvijek će tako ostati’, sve smo više svjesni činjenice da se korisnicima na ovoj društvenoj mreži dobrano manipulira i da se vrlo dobro zarađuje na svakom pojedincu.
Budući da je Facebook prepoznat kao kompanija koja ima veliku perspektivu prije tri godine izašli su na burzu kako bi vidjeli kako mogu kotirati njihove dionice tamo. Za sada im vrlo dobro ide jer su u samo tri godine uspjeli doseći vrijednost veću od 250 milijardi dolara. Prethodno je taj rekord držao Google kojemu je za postizanje takvog cilja trebalo ‘čak’ osam godina. Vrijednost dionice ove godine porasla je za više od 15 posto te trenutno iznosi nešto sitno iznad 90 dolara. Zanimljivo je da više od 90 posto dobiti Facebooka čini upravo oglašavanje, a u prvom tromjesečju ove godine prihodi od oglašavanja narasli su za čak 50 posto.
S obzirom na rast Facebooka možemo očekivati kako će uskoro prestići Google, a još će neko razdoblje trebati da bi se mogao približiti Apple-u. Što se tiče konkretne situacije na burzi, Apple stoji najbolje te ima ukupnu vrijednost 740 milijardi dolara. Na drugom mjestu iza Apple-a nalazi se prije spomenuti Google čija je trenutna vrijednost oko 375 milijardi dolara. Facebook se tu polako ušuljava u društvo izabranih pa bi vrlo skoro moglo doći do značajnijih promjena na toj zanimljivoj ljestvici.