Ericsson je na Mobile World Congressu, najznačajnijem svjetskom telekomunikacijskom događanju koje se održava u Barceloni od 2. do 5. ožujka, predstavio niz inovativnih rješenja, bilo da je riječ o hardveru, softveru ili uslugama. Predstavljena su rješenja i platforme iz niza područja; peta generacija mobilnih mreža (5G) i LTE tehnologija, usluge upravljanja, OSS/BSS, TV i mediji te oblak i IP. Svojim rješenjima Ericsson stvara temelj novim ekosustavima i rastu poslovanja. Umreženo društvo mijenja cijele industrije, a ICT alati su postali neizostavni resursi u svakodnevnom poslovanju i životu građana te uslugama javnih službi.
Delegacija Ericssona Nikole Tesle predvođena s mr.sc. Gordanom Kovačević, predsjednicom kompanije, kao dio Ericssonovog tima na izložbenom mjestu, kompanijske kupce i partnere upoznala je s predstavljenim novitetima. Uz delegaciju Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture predvođenu ministrom Sinišom Hajdašem Dončićem, Ericssonovo izložbeno mjesto posjetio je predsjednik Vijeća Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) Dražen Lučić te niz kupaca iz Hrvatske i regije; između ostaloga čelni ljudi Hrvatskog Telekoma, Vipneta, BH Telecoma, Crnogorskog Telekoma i Telekom Austria.
Stručnjaci Ericssona Nikole Tesle i ove su godine dali značajan doprinos izloženim Ericssonovim rješenjima. Između ostalih rješenja ističemo web aplikaciju BSP Cabinet Viewer i projekt Google Glass Shopping. BSP Cabinet Viewer kroz atraktivno interaktivno grafičko sučelje omogućuje brzo i efikasno upravljanje te pregled trenutačnog stanja Blade Server platforme. Ova Ericssonova platforma dio je Ericssonovog Mobile Softswitch rješenja i spremna je za buduće potrebe korisnika. Uz izrazito pojednostavljenje mreže, osigurava visoki kapacitet, skalabilnost i dostupnost sustava te nudi odgovor na povećanje prometa. Omogućuje niže operativne troškove po korisniku i otvara put poslovno učinkovitim mrežnim rješenjima. BSP Cabinet Viewer prezentiran je u sklopu predstavljanja ove platforme kao alat kojim su kupcima prikazane napredne funkcionalnosti Blade Server platforme na vizualan, suvremen i upečatljiv način.
Inovacijski uspjeh stručnjaka hrvatske kompanije na području m-Commerce-a, predstavljen na prošlogodišnjem Mobile World Congressu, nastavljen je i ove godine kroz projekt Google Glass Shopping koji prikazuje napredan korisnički scenarij kupovine uz korištenje Ericssonove Wallet platforme i bežičnih naočala za proširenu stvarnost koje kupcu omogućuju pristup digitalnim informacijama u njegovom vidnom polju. Ova platforma korisnicima omogućuje jednostavno obavljanje bankovnih transakcija uz pomoć njihovih mobilnih uređaja. Kupci imaju mogućnost dobivanja obavijesti o proizvodima u trgovini koje su prilagođene i oblikovane prema njihovim prijašnjim kupovinama. Naočale služe za skeniranje proizvoda u trgovini i dodavanje u košaricu te pokretanje postupka automatske naplate. Trgovci unutar ovog korisničkog scenarija pametne kupovine također koriste Google Glass za prepoznavanje lica kupaca, pristup njihovim korisničkim profilima i podacima o prijašnjim kupovinama što uvelike doprinosi poboljšanju usluge i pristupa kupcu. Nakon izvrsnih povratnih informacija s tehnoloških konferencija GITEX u Dubaiu i Zain Technology Conference u Istanbulu te Consumer Electronics Show-a u Las Vegasu, u Barceloni je prezentirana druga razvojna faza rješenja, dodatno proširenog novim funkcionalnostima.
Poseban naglasak Ericssona bio je na raznolike aktivnosti u području društveno odgovornog poslovanja, a stručnjaci Ericssona Nikole Tesle aktivno su sudjelovali i u ovom području realizacijom TV klijenta u pilot projektu na području Ruande. Ova inicijativa usmjerena je osnaživanju lokalne zajednice osiguravanjem pitke vode, sunčeve energije i mobilnih komunikacija kao i temeljnih dobara i usluga. Modularni kiosci napajani sunčevom energijom bit će povezani na internet i služit će lokalnim zajednicama kao sučelje za pristup raznolikim digitalnim uslugama iz područja obrazovanja, zdravstva, m-commercea, informacija i zabave. Ericsson će implementirati rješenje Managed Rural Coverage koje služi za osiguravanje internetskih usluga na ruralnim područjima. Ericssonova usluga TV Anywhere omogućit će dostup do navedenih usluga, a rješenje M-Commerce stanovnicima će omogućiti transakcije putem mobilnog novčanika