Mnogi od vas možda misle kako je banalno razvijati komercijalnu ideju na području gdje se teži što više smanjenju troškova ili u potpunosti besplatnim radnjama. No, mnogi su se upravo na tim područjima obogatili i stekli znanja i novac koji im pruža daljnji razvoj ideje, a samim time i pružanje takvih usluga još jeftinije. Jedan od primjera sigurno je Google koji ima novaca koliko želi, a velika većina njegovih servisa je potpuno besplatna. Danas ćemo vam pažnju skrenuti na još jedan sličan servis koji je pomažući i osiguravajući smanjenje troškova drugima izrastao u pravog diva koji ‘jede’ druge igrače na tržištu.
Radi se o kompaniji BlaBlaCar koja je prije ne toliko puno vremena zakoračila i na naše tržite. Koncept putovanja automobilom sa dijeljenim troškova među putnicima poznat je već desecima pa i stotinama godina. S obzirom da je ideja sama po sebi malo revolucionarna, nitko na nju nije obraćao posebnu pažnju. No, odjednom se na tržištu stvorio netko tko je skrenu pažnju na taj segment i ubrzo je to područje preraslo u veliku nišu. BlaBlaCar je krenuo malim stopama na tržište koje smo prije spomenuli, a danas iza sebe ima milijune i milijune korisnika. Inače, BlaBlaCar stasao je kao jedan od perspektivnijih francuskih startupova i na taj način je već u samom početku na sebe privukao pažnju i novac investitora. Danas se mogu pohvaliti kako imaju urede diljem Europe, a broj zadovoljih korisnika stigao je već do broja 20 milijuna.
BlaBlaCar sada je u mogućnosti kupovati slične servise kako bi smanjio konkurenciju, odnosno još pojačao svoju poziciju na tržištu. Upravo je to i ostvareno jer je nedavno BlaBlaCar preuzeo jednog od najvećih konkurenata Carpooling i na taj način zapravo zacementirao svoju poziciju lidera. Također, preuzeta je i mađarska verzija servisa AutoHop te sada zbilja BlaBlaCar ima otvoreno tržište za razne eksperimente i dobru zaradu.
FOTO: europa.eu