Već smo pisali o smanjenju dosega Facebook stranica koji je pokrenuo masu rasprava isplati li se više ulagati u Facebook stranice. Mnogi se stručnjaci i social menadžeri slažu kako je Facebook ovim svojim potezom pokrenuo odljev marketinških aktivnosti sa svojih stranica. Nismo sigurni da li će se to zbilja dogoditi, no prema svemu sudeći prvi problemi za Facebook već su se počeli stvarati.
Kada vas netko ocrni u medijima i kada o tome piše cijeli svijet, tada to zasigurno mora biti razlog za brigu. Upravo se to dogodilo Facebooku koji je došao na loš glas iz razloga što je smanjio doseg objava na Facebook stranicama. Prvi pobunjenik koji je ozbiljno ustao protiv takve politike Facebooka je Eat24. Navedena tvrtka bavi se dostavom hrane, odlučila je učiniti drastičan potez, a to je izbrisati svoju Facebook stranicu. Glavni razlog za brisanje stranice bilo je ogromno smanjenje dosega postova do korisnika što je očito marketinške stručnjake iz Eat24 strašno razočaralo. Na svojim su stranicama objavili pismo u kojem su naveli kako su strašno razočarani Facebookom i osjećaju se prevareno. U pismu su također naveli kako više ne vide razloga ulagati u Facebook koji je postao samo obična platforma za oglašavanje i da su odlučili izbrisati svoje Facebook stranice.
Radi li se o dobrom marketinškom potezu ili ne vrijeme će pokazati. U svakom slučaju ovim su potezom privukli pažnju na sebe i takvo što pružiti će im kratkotrajnu promociju. Pitanje je što nakon toga? Je li došlo možda vrijeme da se oglašivačke kampanje presele na neku drugu društvenu mrežu? Ovim će se pitanjima zasigurno zabavljati u narednim mjesecima u Eat24, a nas ipak više muči drugo pitanje. Hoće li ovaj potez potaknuti i druge oglašivače da počnu bježati s Facebooka? Hoće li Facebook zbog ovog poteza vratiti situaciju kakve je bila i prije? Hoće li se uopće što konkretno dogoditi ili je ovo samo bio jedan nepromišljeni potez?