Dell Client Roadshow predstavio je novu strategiju kompanije te novosti u portfelju Dellovih informatičkih rješenja temeljenih na Intelovim tehnologijama. Dell je usmjeren na praktične inovacije, učinkovita i cjenovno dostupna rješenja te kvalitetan odnos s korisnicima. Dell je jedini pružatelj informatičkih rješenja koji može ponuditi infrastrukturu, softver, završnu točku u sustavu (end point device), konfigurirana rješenja za poslovanje u oblaku, mobilnost, virtualizaciju i BYOD programe te Dell usluge koje osiguravaju dodatnu vrijednost.
“Naša je strategija korisnicima ponuditi viziju agilnog, učinkovitog i skalabilnog okruženja budućnosti. Dell se ne usmjerava samo na tehnologiju, već i na ljude i procese koji trebaju upravljati tehnologijom“, izjavila je Anja Monrad, izvršna direktorica i glavna direktorica za Srednju i istočnu Europu, Dell, EMEA tržišta u razvoju, dodavši kako je Dell prošle godine potrošio više od 100 milijuna dolara na razvoj informatičkih rješenja i alata te milijarde dolara na akvizicije.
„Kako ćemo uskoro ponovo postati privatna kompanija, smatramo se najvećim startupom na svijetu. Ipak, daleko smo od prosječnog startupa. Imamo vrlo snažnu bilancu, solidan novčani tok, globalno priznati brand, milijune korisnika i više od 100.000 ljudi koji našim korisnicima omogućavaju postizanje njihovih ciljeva“, Dragos Mateescu, izvršni direktor za južnu i istočnu Europu. Promjena vlasništva za Dell znači ubrzavanje strategije razvoja i stavljanje većeg naglaska na rješenja, ulaganja s ciljem izgradnje moderne arhitekture sa standardiziranim infrastrukturnim komponentama koje korisnicima omogućavaju učinkovit napredak i veću dugoročnu prilagodljivosti.
Dell planira ulagati u pet strateških područja kako bi postao vodeći pružatelj end-to-end skalabilnih rješenja:
· Ulaganje u istraživanje i razvoj u segmentu rješenja konvergentne infrastrukture, softvera, rješenja u oblaku, razvoj i modernizacija aplikacija, konzalting i upravljane sigurnosne usluge. Vjerojatno je da će za završetak te transformacije biti potrebne i određene akvizicije
· Širenje prodaje i opsega suradnje s partnerima kroz Partner Direct program, povećana ulaganja u zaposlenike u prodaji i partnere
· Snažnija prisutnost na tržištima Srednje i Istočne Europe, Srednjeg istoka i Afrike, zemalja BRIC-a, Latinske i Južne Amerike
· Povećanje ulaganja u razvoj osobnih računala i tableta s ciljem jačanja ponude proizvoda
· Pružanje kvalitetnijeg korisničkog iskustva
· Dell zapošljava 40.000 profesionalaca širom svijeta koji korisnicima mogu osigurati usluge i učinkovitija rješenja. Sva rješenja su skalabilna te korisnici mogu odabrati samo ono što im je potrebno.