Otkako je stigla u Hrvatsku, Ikea je svojim mnogim novotarijama na tržištu namještaja odmah zainteresirala mnoge hrvatske kupce. Ovaj švedski gigant poznat je po raznim novotarijama koje redovito uključuje u razvoj svojeg namještaja, a zahvaljujući velikim ulaganjima u razvoj tehnologije izrade Ikea uspijeva održati status najpoznatijeg proizvođača namještaja. Iako smo sigurni kako je razvoj tehnologije izrade jako bitan segment inženjera Ikea, svima je jasno kako je jako puno vremena uloženo i u dizajn i funkcionalnosti samog namještaja. Danas vam predstavljamo novinu koja će sigurno oduševiti mnoge tech fanatike, ali i one ovisne o novim tehnologijama.
Naime, u novoj seriji namještaja koju sprema Ikea za sljedeći mjesec biti će po prvi puta implementirana mogućnost bežičnog punjenja pametnih uređaja. Zahvaljujući brzom razvoju tehnologije i želji da zadovolje želje i potrebe kupaca, Ikea se odlučila uvesti ovu novost u svoj namještaj, a nimalo ne sumnjamo kako će dizajnerski ova nova funkcionalnost biti vrlo dobro izglađena. Sve ovo rezultat je uspješne suradnje sa mnogim IT kompanijama, a u pozadini svega zapravo je projekt Home Smart. Navedeni ima zadaću da korisnicima namještaja ponudi ono što se traži na tržištu i da dom zapravo postane ‘pametan’ jer tome težimo u zadnjih nekoliko godina.
Mnogi uređaji sada posjeduju mogućnost bežičnog punjenja, a to možemo vidjeti i na sajmu u Barceloni gdje se ovih dana predstavljaju takvi uređaji, a upravo je bežično punjenje jedna od poželjnih karakteristika. Uskoro biste tako na vašem stoliću ili ormariću mogli bežično puniti uređaje iz Google-a, Nokije, HTC-a, Samsunga, itd. Uređaji koji nemaju tu mogućnost biti će moguće puniti putem posebne navlake Vitahult.
Iz Ikea-je su najavili kako je ovo samo jedan od koraka koji pokušavaju uvrstiti u svoj namještaj, a vrlo skoro možemo očekivati i neke nove funkcionalnosti. Rekli su kako shvaćaju nezadovoljstvo korisnika mnoštvom kabela koje moraju imati za raznorazne uređaje pa su ponukani tom činjenicom odlučili riješiti taj problem. Još jednom su naglasili kako je kupac na prvom mjestu i spremni su slušati želje svojih korisnika i pretočiti ih u stvarnost.
FOTO: bbc.com