Jučer smo imali prilike uživati u još jednom Black Fridayu. Za one koji vole šopingirati jasno je o čemu se radi, a za one koji nisu upoznati s tim pojmom moramo upozoriti da se radi o velikoj rasprodaji u velikim trgovinama diljem svijeta. Kako je nastala akcije Crni Petak i tko je začetnik nije točno jasno, no čini se kako ovakvi marketinški trikovi sve više daju na značaju kupnji. Naime, jučer je veliki dio ljudi diljem svijeta odlučio obaviti kupnju bilo putem interneta, bilo u fizičkoj trgovini, a sve iz razloga kako bi uštedjeli koju kunu.
Ako pratite vijesti iz svijeta onda ste mogli vidjeti kako u Americi i Velikoj Britaniji vlada prava pomama u trgovinama kada je Crni Petak u opticaju. Ljudi masovno kupuju stvari koje su toga dana na popustu, a sve to rezultira i velikim svađama jer nerijetko se događa da proizvoda zbog prevelike navale jednostavno nestaje. Imali smo prilike jučer vidjeti i jednu tuču koja je izbila zbog posljednjeg dostupnog televizora kojeg je htjelo kupiti desetak ljudi. Sigurni smo kako je to bila samo jedna u nizu tuča jer ova se akcija održavala diljem svijeta. U hrvatskim trgovinama ova akcije nije bila toliko primjetna, ali su zato mnogi Hrvati kupovali putem interneta.
Promatrali smo malo stanje na web shopovima diljem svijeta i jasno se moglo primijetiti kako je na puno online trgovina ovaj Crni Petak obilježen na velika vrata, ali je zapravo sniženje mnogih proizvoda fiktivno. Naime, mnoge su online trgovine prvo podigle cijene i onda stavili popust i u popustu postavili normalne cijene. Nakon svega ostaje nam zaključiti kako je sve ovo još jedna dobro izrežirana marketinška priča koja dolazi sa Zapada a nastoji stvoriti histeriju kupaca u kojoj se kupuje sve što vam treba ali i ne treba.