Xiaomi 14 serija, iako je izašla samo na kineskom tržištu, već se pokazala kao pun pogodak. Prema najnovijem izvješću Wall Street Insightsa, Xiaomi je u roku od 10 dana (od 31.10. do 10.11.) prodao čak 1,44 milijuna primjeraka Xiaomi 14 i Xiaomi 14 Pro. čime je postavljen novi rekord kada je u pitanju prodaja Xiaomijevih premium telefona. Ovi prodajni rezultati također su omogućili Xiaomiju da u 44. tjednu osigura prvo mjesto po tržišnom udjelu u Kini, dok su se iza njega našli Huawei i Honor.
Što je razlog za ovako dobar uspjeh Xiaomi 14 serije? Pa, svakako, dobre specifikacije. I Xiaomi 14 i Xiaomi 14 Pro pokreće Snapdragon 8 Gen3 čip, te oba su opremljena OLED zaslonima s brzinom osvježavanja od 120 Hz i maksimalnom svjetlinom od 3000 nita. Također, oba imaju Leica kamere, kao i novi HyperOS.
Hoće li ovaj uspjeh Xiaomi uspjeti ponoviti i izvan Kine, ostaje za vidjeti.
Piše: Marijan Živković