PočetnaMobyPametni telefoniVIVO - NETIPIČNI BREND PAMETNIH TELEFONA

VIVO – NETIPIČNI BREND PAMETNIH TELEFONA


Svjetski broj 5 u proizvodnji pametnih telefon za kojeg nitko u Hrvatskoj nije čuo

Brend vivo je na tržištu telekomunikacija prisutan već od 1995. godine, od 2003. na tržištu mobilnih telefona, a na tržište pametnih telefona dolazi nakon 16 godina iskustva na tržištu fiksne i mobilne tehnologije, točnije 2011. godine.

Prilično neuobičajen tehnološki brend, skroman i pragmatičan, kao i njegov pristup širenja na nova tržišta. Nakon što je uspostavio temelje na domaćem tržištu, 2014. kreće sa širenjem na azijsko-pacifička, 2017. na Bliski Istok i Afriku, a 2020. godine, nakon dugih i detaljnih priprema, vivo je službeno rekao „Pozdrav, Europa!“ kupcima u Španjolskoj, Francuskoj, Italiji, Njemačkoj, Poljskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu. Širenje na europsko tržište se nastavilo proširenjem na Češku, Rumunjsku, Austriju i Srbiju 2021. godine, a ove godine pozdravljaju kupce i partnere u Hrvatskoj te mnogim drugim zemljama središnje i istočne Europe.

vivo hr

POKRETAČ PROMJENA U INDUSTRIJI PAMETNIH TELEFONA

Globalno gledano, vivo je peti rangiran mobilni proizvođač i vodeća tvrtka za potrošačku tehnologiju već 25 godina, koja stvara trendovske pametne mobilne proizvode i usluge. Danas više od 400 milijuna ljudi, na više od 60 tržišta, vjeruje vivo telefonima, a brend se ponosi time što je pokretač raznih promjena u industriji.

Proizveli su nekoliko prvih u industriji pametnih telefona što možemo vidjeti na modelima X1 koji je bio prvi pametni telefon ikada s ugrađenim hi-fi zvučnim chip setom, X5Max koji je bio najtanji pametni telefon na svijetu lansiran 2014. i X20Plus UD prvi pametni telefon s tehnologijom skeniranja otiska prsta na zaslonu lansiran 2018. godine.

Svoje pametne telefone vivo proizvodi u sedam proizvodnih pogona od kojih su dva u Kini, jedan u Bangladešu, Indiji i Indoneziji te Pakistanu i Turskoj, a 2016. godine je osnivan vivo 5G istraživački institut te trenutno ima deset centara za istraživanje i razvoj.

vivo y serija

ŠTO ČINI VIVO POSEBNIM?

Ono što ističe ovaj brend pametnih telefona od drugih je to što se kultura tvrtke temelji na »Benfen« filozofiji da se radi ispravna stvar i da se radi kako treba, a vivo pametni telefoni su usmjereni na ljude i fokusirani na ovaj ideal, otvoreni i iskreni te promiču međusobno poštovanje. Istodobno, ovaj brand pametnih telefona ne gura inovacije radi inovacija, već zauzima pristup usmjeren na čovjeka, pružajući inovativna rješenja tamo gdje to ima najviše smisla – u svakodnevnoj upotrebi, u stvarnom svijetu.

“Znamo da su potrošači frustrirani kompliciranim stvarima, stoga moramo ponuditi uređaje i rješenja koja su laka za razumijevanje i korištenje.” kaže Denny Deng, potpredsjednik, predsjednik europskog poslovanja u tvrtki vivo, i dodaje: “Razmišljamo o stvarima, vrlo pragmatično i pažljivo, kako bismo bili sigurni da radimo prave stvari, na pravi način.”

Podržani raznolikim znanjem i iskustvom vivo timova širom svijeta, brend zauzima vrlo taktičan pristup razvoju i proizvodnji pametnih telefona na svakom koraku – od lanca opskrbe do konačne distribucije, kojom upravlja mreža sestrinskih tvrtki s kojima vivo njeguje bliske i simbiotske odnose.

vivo mobiteli

RAST U EUROPI NA PRAVI NAČIN

Europsko tržište, sa sjedištem Dusseldorfu, podržava tim od preko 90 osoba i 18 nacionalnosti čime se ističe raznolikost koja je u skladu s međunarodnom poslovnom strategijom brenda „Lokalnije, globalnije“. Također, vrijedan tim ima iskustva u različitim industrijama kao što su FMCG, automobilska industrija, potrošačka elektronika, ugostiteljstvo i kućna njega, što pridonosi razvoju brenda.

U ovom trenutku, tvrtka je u Europi prisutna na 20 tržišta; Broj članova državnih timova je nešto više od 200, a čini ih grupa stručnjaka iz svake zemlje koji omogućavaju da vivo iskoristi dragocjeno osobno iskustvo i lokalni pristup. Rad i trud vrijednih timova se može vidjeti na tome što je vivo do sada proširio svoju prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regija, a voli ga više od 400 milijuna korisnika diljem svijeta.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular