Proboj pametnih telefona s istoka možemo iskusiti i u vlastitoj okolini jer sve je više korisnika pametnih telefona koji se odlučuju za kupovinu jeftinih telefona koji nimalo ne zaostaju za glavnim igračima na tržištu. No, moramo primijetiti kako je na našem domaćem tržištu udio pametnih telefona jako velik, pa tranzicija na te telefone i ne mijenja nešto značajno. No, tranzicija na jeftine pametne telefone može utjecati značajno u zemljama gdje udio pametnih telefona nije velik i gdje se cjelokupno tržište tek diže. Jedno takvo tržište jest i Indija, a krajem ove godine tamošnji će stanovnici moći sebi nabaviti najjeftiniji pametni telefon na svijetu.
Kompanija DataWind poznata je u slabije razvijem zemljama jer tamo nude jeftine pametne telefone koji su cijenama daleko ispod prosjeka čak i onih jeftinih kineskih telefona. Trenutno najjeftiniji telefon koji nude na tržištu košta samo 30 dolara, no uskoro će i ta cijena biti prepolovljena jer stiže novi još jeftiniji model. Indija je tržište kao stvoreno za prodaju jeftinih pametnih telefona jer tamo treba tek stvoriti naviku korištenja pametnih uređaja. Zanimljiv je podatak da je prošle godine udio prodanih klasičnih telefona u odnosu na pametne iznosio čak 65 posto, ali vidljivo je i to kako taj postotak sve više pada i sve je više pametnih telefona na tržištu. Kada uzmemo u obzir činjenicu da Indija postaje veliki izvor freelancera koji zarađuju veliki novac u odnosu na tamošnju situaciju, jasno je da će se polako razviti sektor pametnih telefona.
Novi pametni telefon kojeg će plasirati DataWind na tržište Indije u suradnji s telekom operaterom Reliance Communications koštat će samo 15 dolara. Da, ovo je mizerna cijena, a čak je duplo manja od trenutne cijene najjeftinijeg uređaja koji tamo nudi DataWind. Zahvaljujući vrlo jeftinim komponentama i sve jeftinijoj proizvodnji uređaja, cijene pametnih telefona će u budućnosti padati, a DataWind je već sada napravio svojevrstan presedan. No, da ne bi bilo zabune, ne radi se o nekom moćnom pametnim telefonu, već je osnovna zadaća ovog telefona razviti tržište i naviku korištenja pametnih telefona, a to je najlakše tako da takve uređaje cjenovno približite svima. Detaljne specifikacije uređaja dakle nisu poznate, ali ono što je poznato da će se ovaj uređaj u prodaji u Indiji naći krajem ove godine kada bismo mogli saznati i nešto više o karakteristikama.