Kineska kompanija Xiaomi uspjela je prestići Apple po prodaji pametnih telefona na europskom tržištu. Prema Xiaomijevim nedavno objavljenim financijskim rezultatima za drugi kvartal 2022. godine, Xiaomi je imao udio od 21,7% tržišta pametnih telefona u Europi, što mu je omogućilo da prestigne Apple koji je sada na trećem mjestu, dok Samsung stoji na prvom.
Gledajući globalna tržišta, Xiaomi se nalazi u Top 3 na 55 globalna tržišta u isporuci pametnih telefona za drugi kvartal 2022. godine i u Top 5 na 67 globalnih tržišta. Xiaomi navodi da je kvartalni rast tržišnog udjela ostvaren na Bliskom istoku, te u Europi, Južnoj Americi, jugoistočnoj Aziji i Africi.
Što se tiče prihoda van Kine, Xiaomi je zabilježio 34 milijarde RMB (4,95 milijardi dolara) u drugom kvartalu ove godine. Prihodi u inozemstvu čine 48,4% ukupnih prihoda, što je gotovo polovina ukupnog prihoda kineske kompanije.
Kada je u pitanju globalna prepoznatljivost Xiaomija, Xiaomi je u kolovozu ove godine četvrtu godinu zaredom uvršten na listu Fortune Global 500 i zauzeo je 266. mjesto, što je za 72 mjesta bolje u odnosu na prošlu godinu.
Posljednjih godina Xiaomi je značajno pojačao ulaganja u svoje odjeljenje za istraživanje i razvoj, kako bi se pozicionirao kao premium brand na tržištu i sve je bliži tome da postane najpopularniji svjetski brend u industriji pametnih telefona.
Piše: Marijan Živković