Postići lojalnost kod kupaca jedna je od glavnih zadaća svi kompanija, a posebno onih u tehnološkom sektoru. To je važno iz razloga što se tehnološki sektor mijenja jako dinamično i korisnici su primorani svaku godinu-dvije kupovati nove uređaje kako bi mogli uživati u svim blagodatima koje te novu uređaji nude.
Posljednjih mjeseci puno se debatiralo o lojalnosti kupaca prema Samsungu. Naime, nakon veliki problema i dvostrukog povlačenja s tržišta Note 7 uređaja, mnogi su smatrali kako je Samsung izgubio dio svojih kupaca. Bio bi to veliki udarac za ovu mega kompaniju, ali i prilika konkurentima da se izdignu iznad njih. No, nedavno provedena istraživanja čini se pokazuju kako Samsung ipak nije izgubio svoje vjerne kupce.
Istraživanje koje je provedeno o strane Reuters-a i Ipsos-a pokazalo je da korisnici unatoč problemima s Note 7 uređajem i dalje ostaju vjerni svojem omiljenom brendu – Samsungu. Ono što je posebno zanimljivo je činjenica da dio korisnika uopće ne zna za povlačenje Note 7 s tržišta. No, i oni koji ne znaju i oni koji znaju za povlačenje u istoj su se mjeri izjasnili kako je njihov interes za Samsung proizvodima i dalje vrlo velik. Što se tiče onih lojalnih kupaca, čak njih 92 posto izjavilo je kako će njihov sljedeći uređaj ponovo biti iz porodice Samsunga.