Samsung navodno planira promijeniti naziv za svoje nadolazeće Galaxy S25 pametne telefone, koji se možda više neće zvati ”Galaxy”.
Najnovije izvješće tvrdi kako Samsung želi potencijalno promijeniti naziv svojih pametnih telefona, što bi značilo da će dugogodišnji Galaxy pametni telefoni od iduće godine mogli biti prodavani pod drugačijim nazivom Izvješće korejske publikacije E-Today tvrdi da Samsung istražuje mogućnosti ”re-brendiranja” svojih vodećih pametnih telefona i da im traži neki drugi naziv. T
o je u isto vrijeme i iznenađujući potez i možda neophodan, jer se Samsung priprema za lansiranje svoje nove Galaxy S25 serije u siječnju, od kojih će naravno najviše pažnje privlačiti Galaxy S25 Ultra, ukoliko bude bio poznat pod tim nazivom.
Samsung ima pet linija pametnih telefona, odnosno serije Z, S, A, M i F. Svaki nosi naziv ”Galaxy”, dok su ”S” i ”Z” serije perjanice, odnosno pametni telefoni najvišeg razreda. To se naravno odnosi samo na pametne telefone.
Nismo spomenuli ostale proizvode pod oznakom Galaxy, uključujući tablete Tab S10, slušalice Buds 3 Pro, pametne satove Watch 7 i potpuno novi Galaxy Ring. Neka izvješća sugeriraju da ideja oko promjene nazivlja nije nova, odnosno da čelni ljudi unutar tvrtke već duže vrijeme razmišljaju o promjeni naziva.
Glavni razlog zašto Samsung razmišlja o promjeni naziva jest taj što se ”Z” i ”S” modeli ne ističu dovoljno
Zašto Samsung razmišlja o promjeni naziva za svoje Galaxy pametne telefone visokog razreda, odnosno za ”S” i ”Z” modele?
Jedan od razloga jest taj što u Samsungu vjeruju da se, zbog toliko broja Galaxy A modela, koji su preplavili tržište u posljednjih 3-4 godine, njihovi pametni telefoni najvišeg razreda, odnosno Galaxy S24 te Fold i Flip modeli ne ističu dovoljno, što dovodi to nedovoljnog broja prodanih primjeraka.
S obzirom na to, u Samsungu smatraju da bi promjena naziva dodatno usmjerila potencijalne kupce na ”premium” segment Samsungovih pametnih telefona, što bi trebalo dovesti do skoka u pogledu prodaje. Ovo se najviše odnosi na Sjedinjene Američke Države, u kojima se Samsung pored Applea nikako ne može probiti, a južnokorejska tvrtka upravo vidi Sjedinjene Američke Države kao regiju tržišta koju treba osvojiti.
Alan Milić