Prije dvije godine Apple nam je prvi puta predstavio pametni telefon nižeg cjenovnog ranga, što je bio svojevrstan odgovor na situaciju koja se počela dešavati na tržištu pametnih telefona. Naime, u Kini su se počeli stvarati jeftini telefoni sjajnih hardverskih karakteristika, čime je veliki broj korisnika odabrao upravo te telefone i tako zapravo ‘oduzeo’ veliki dio tržište Apple-u. Riječ oduzeo možemo promatrati s dozom rezerve jer Apple se zapravo nije fokusirao na pokoravanje tih velikih tržišta gdje korisnici prvenstveno kao glavni kriterij kupnje uzimaju cijenu. Da ne bi bilo zabune, mnoge kompanije (primjerice Xiaomi, Huawei, itd.) na tim su uređajima izrasle u mega kompanije koje sada pariraju najvećim igračima na tržištu.
Apple je u tim trenucima vidio situaciju na tržištu te se odlučio na tržište pustiti jeftiniju verziju svojeg pametnog telefona pod nazivom iPhone 5C. Ta je verzija uređaja bila hardverom slabija od ‘prave’ verzije pametnog telefona, ali je zato cijenom bila pristupačnija. No, nije u potpunosti bila cijenom pristupačnija jer su kineski telefoni i dalje bili puno jeftiniji, a hardverski čak i bolji od iPhone 5C uređaja. Zbog te činjenice, Apple je zaglibio u problemima s tim uređajem jer jednostavno rijetko tko je htio uređaj koji ima tek prihvatljivu cijenu, ali lošije karakteristike od ostalih sličnih modela na tržištu. Moglo se tada ići u dva smjera: na tržište probati pustiti verziju telefona koja će zbilja biti jeftina u rangu ostalih uređaja gdje su mislili konkurirati ili u potpunosti odustati od tog projekta. Odabrali su drugi scenarij i nakon tog jednog modela jeftinog telefona, više nismo dobili novih nasljednika.
Ipak, čini se kako se situacija ponovno mijenja i kako će Apple ponovno pokušati proboj na tržište jeftinih pametnih telefona. Ako je vjerovati glasinama na proljeće sljedeće godine na tržištu bi se trebao pojaviti model iPhone 6C koji bi trebao naslijediti svojeg prethodnika 5C. Pretpostavka je kako je Apple ovog puta odabrao bolju taktiku koja bi trebala uroditi plodom. Naime, osim što bi predstavljanje telefona moglo biti odrađeno vremenski daleko od konferencije posvećene novim top modelima, Apple bi trebao pronaći i neki način kako da proizvede i plasira na tržište proizvod što jeftinije. S obzirom na financijsku moć kompanije takvo što ne bi trebalo predstavljati veliki izazov, no pitanje je da li Apple želi borbu za tržište jeftinijih pametnih telefona toliko žarko da je spreman ići i ispod realne cijene uređaja.