U posljednjih se godina na YouTube-u isprofiliralo mnogo poznatih faca, koji sebe vole nazivati youtuberima. To je populacija uglavnom mlađahnih osoba koje žive i zarađuju zahvaljujući svojem YouTube kanalu.
Sve to omogućava im YouTube zahvaljujući reklamama koje se vrte ili prije ili za vrijeme pregledavanja video zapisa. No, čini se kako je YouTube odlučio malo promijeniti strategiju veznu uz reklame, te će se one sada prikazivati na drugačiji način nego što je to do sada bio slučaj.
Navikli smo već polagano da nam se prije nego li što počne YouTube zapis koji želimo gledati otvori reklama. Te su reklame do sada nudile gumbić s kojim je bilo moguće preskočiti reklamu nakon što je proteklo šest sekundi. Prema novim saznanjima, taj će se gumbić ukinuti te će sada korisnici YouTube-a morati do kraja odgledati reklamu koja se reproducira.
Ipak, uvode se i neke dodatne mjere, pa će se tako maknuti reklame koje su sada trajale 30 sekundi. One će biti skraćene kako korisnici ne bi predugo morali pratiti reklame koje će se vrtjeti. No, reklame će još uvijek biti u trajanju od 15 ili 20 sekundi.
Ovo je iznenađujući potez YouTube-a koji zasigurno ne ide na ruku krajnjim korisnicima, jer oni nisu došli na YouTube gledati reklame. S druge strane ide u prilog oglašivačima čiji će se sadržaj sada reproducirati u potpunosti i neće moći biti preskočen. Pitanje je kako će na cijelu priču reagirati krajnji korisnici, te hoće li YouTube time otjerati dio korisnika?
Piše: D.Ž.