PočetnaInternetYoutubeYouTube ukinuo monetizaciju za kanale s manje od 10 000 pogleda

YouTube ukinuo monetizaciju za kanale s manje od 10 000 pogleda


Posljednjih se tjedana mnoštvo prašine diglo oko oglašavanja na YouTubeu. Problem prikazivanja oglasa na nekim neželjenim kanalima išao je toliko daleko da je nekolicina velikih oglašivača odlučila povući svoje novčane resurse koji su bili namijenjeni oglašavanju na ovoj najpopularnijoj video platformi.

YouTube se pokušao ograditi od problema, ali bilo je jasno da mora uvesti neke sankcije kako bi smirio bujicu koja se svalila na njega.

Čini se da su YouTube inženjeri pronašli rješenje za problem prikaza oglasa na neželjenim kanalima. Naime, prema novim pravilima korisnici koji nemaju više od 10 000 prikaza video zapisa na svojim kanalima neće moći ući u YouTube Partner Program.

Takvom će se restrikcijom spriječiti mali igrači da odmah po objavi prvog video uratka počnu zarađivati novac. Ono što od cijele te priče ima YouTube, odnosno Google jest veća kontrola nad kanalima koji će se monetizirati.

Naime, ovim će se potezom eliminirati hrpetina profila, te će samo dio njih ulaziti u sustav monetizacije, što će znatno smanjiti posao, odnosno omogućit će veću kontrolu kanala od strane YouTube-a.

YouTube Partner Program iza sebe ima već deset godina poslovanja i u tom je razdoblju iznjedrio mnoge zvijezde koje zahvaljujući ovom sustavu zarađuju ogroman novac. Novim pravilima, između ostalog se pokušava i naglasiti važnost kvalitete sadržaja koji korisnici stavljaju na YouTube.

Dakako, ovo bi moglo ponovo privući oglašivače koji su pokazali nezadovoljstvo nedavnim problemima koji su se pojavili na YouTubeu.

Piše: D.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular