Nagledali smo se posljednjih godina raznih promjena logotipa, posebice onih velikih igrača na tržištu. Nevjerojatne su novčane cifre koje se spominju za redizajn bloga, neovisno o tome koliko je on promijenjen. Iako je često ta promjena logotipa neprimjetna krajnjem korisniku, u očima velikih brendova svako zadiranje u vizualni identitet firme je velika stvar. Ovih dana novi logotip nam je predstavio i YouTube i to nakon dugih 12 godina.
YouTube se za promjenu logotipa odlučio iz razloga što na svim svojim platformama želi koristiti takozvani Material dizajn. Radi se o vizualnom “okviru” koji je Google stvorio, a koji bi trebao predstavljati vizualno rješenje na svim platformama i uslugama koje Google ima. Ovaj moderni dizajn prilagođen je današnjem vremenu, a ključne karakteristike su mu jednostavnost i vidljivost na svim uređajima.
Što se tiče samih promjena na logotipu YouTubea, one su krajnjem korisniku gotovo pa nevidljive. Radi se o zbilja sićušnim izmjenama, od kojih se možda najviše ističe svjetlija crvena boja, nego što je bila prije. Cilj je bio održati prepoznatljivost brenda i u tome su definitivno uspjeli.
Uz sam redizajn logotipa, velike su promjene napravljene i na samome YouTube-u. Mnogo se toga izmijenilo, posebice u vizualnom smislu, i vjerojatno će korisnici trebati jedno vrijeme da se priviknu na promjene. Ipak, iza cijelog redizajna stoje stručnjaci u području vizualnog svijeta, pa ne treba sumnjati kako je sve odrađeno prema najvišim standardima i kvaliteti.
Piše: M.Ž.