Googleov YouTube će napraviti nove emisije sa slavnim osobama koje poznajete, a sa ciljem da preuzme dio marketinškog novca koji se troši na klasičnim televizijskim kanalima.
Na jednom od sumita u New Yorku, Youtube je predstavio svoje planove za produkciju televizijskih serijala koji će biti besplatno emitirani putem Youtube-a. Serijali bi trebali sadržavati zabavne sadržaje sa televizijskim, filmskim i glazbenim superzvijezama, kao i digitalnim celebritijima, koji su inače popularni na svojim youtube kanalima.
Emisije će biti u programskom stilukoji je YouTube već ubacio u svoju pretplatničku uslugu Red, osim što će novi programi biti dostupni i besplatno za bilo koga, ali uz prikazivanje reklama ili za pretplatu od 10$ mjesečno, bez reklama.
Koje su još razlike? Ove emisije prikazivat će holivudske zvijezde. Među imenima koji su uključeni u sedam početnih emisija su: Kevin Hart, Ellen DeGeneres, Katy Perry, Demi Lovato, Rhett, kao i YouTuberove figure Slo-Mo Guys. Bloomberg je još ranije izvijestio da će originalni programski plan uključivati stotine milijuna dolara za proizvodnju više od 40 izvornih emisija i filmova u idućoj godini.
“YouTube nije TV i nikada nećemo biti”, izjavila je izvršna direktorica YouTubea Susan Wojcicki na predstavljanju oglašavačima u New Yorku. “Ova platforma koju ste svi vi stvorili predstavlja nešto veće.”
Zanimljivo je spomenuti da ovo dolazi mjesec dana nakon pokretanja Googleove web stranice za videozapise pod nazivom YouTube TV. Pretplata od 35 USD mjesečno je konkurent kablovskoj televiziji, gdje možete dodavati televizijske kanale uživo.
Ove najave su došle nakon velikih problema sa oglašivačima na Youtube-u gdje su neke velike tvrtke poput Pepsi, AT&T, Walmarta itd potpuno obustavile dosadašnje izdašno oglašavanje na youtube sadržaju, nakon što su medijski izvještaji izložili primjere automatskog softvera na YouTubeu koji troši oglašivačke novce a da zapravo nitko ni ne gleda video, uz još pregršt videa sa rasističkim i drugim neugodnim sadržajem.
Wojcicki se javno ispričala oglašivačima i obečala efikasnu borbu sa neprimjerenim sadržajem kao i uvođenje novih gore spomenutih usluga.
“Posljednjih nekoliko tjedana bilo je izazov za neke od vas, a vi ste nam rekli da trebamo raditi bolje. Ispričavamo se što smo neke razočarali”, i dodala, “Ovdje sam da vam potvrdim da možemo i da budemo Youtube učinili boljim.”
Rekla je da YouTube radi na novim mogućnostima, kako bi se oglašivačima omogućilo više kontrole, gdje će njihovi oglasi biti plasirani.
Piše: D.Ž.