Nedavno je ‘na snagu stupio’ veliki bojkot prema YouTube-u, u kojem su oglašivači odlučili prekinuti suradnju s ovom najpoznatijom video platformom. Za one koji nisu upoznati, bojkot je nastao kao posljednica saznanja da se oglasi velikih kompanija prikazuju na videozapisima koji su povezani s nasiljem i terorizmom.
Veliki brendovi ne žele podupirati takvo ponašanje i stajati iza loših ideja, te su jednostavno odlučili opozvati svoje marketinške planove koje su imali na YouTube-u.
Iako bi se ovo običnom laiku činilo kao sićušna igra velikana, koji žele pokazati YouTubeu tko je glavni u cijeloj priči, stvari su daleko od toga. Naime, YouTube, odnosno Google bi u ovom razdoblju bojkota mogao izgubiti čak 500 milijuna dolara, što je svakako brojka koju treba respektirati.
Svjestan je toga i Google pa je pokrenuo neke akcije, kako bi što prije riješio problem koji se pojavio. Angažirali su neke tvrtke koje bi im trebale pomoći u razotkrivanju profila koji promoviraju nasilje i terorizam, a u cijelu su priču uključili i umjetnu inteligenciju.
Bez obzira na promjene kojima teži Google, oglašivači su i dalje nemilosrdni. Kompanije Verizon, General Motors, Pepsi, AT&T i razni drugi još uvijek ne žele odustati od svojeg bojkota.
Svoj stav vežu uz tezu kako stvari još nisu dovedene pod nadzor i kako će čekati još neke vrijeme dok se ponovo ne priključe oglašavanju na YouTube-u.
Jedna od rijetkih kompanija koja je odlučila ponovo stati uz YouTube jest Johnson & Johnson, koji će svoje oglase ponovo pokrenuti, ali samo na određenim tržištima.
Piše: D.Ž.