Sve su glasnija nagađanja kako će Twitter u nekom narednom periodu otići u vlasništvo neke od velikih kompanija. Glasine su se ponovno pojavile nakon što je Microsoft kupio LinkedIn, te je tako sebi otvorio jedan novi put kojim do sada nije kročio. Društvene mreže su mjesto gdje korisnici dnevno provedu jako puno vremena, a posebice ako se radi o Facebooku. Nedavna istraživanja su pokazala kako prosječan korisnik na Facebooku provede čak 50 minuta dnevno, što je daleko iznad prosjeka ostalih. Na stranicama Yahoo-a korisnici se zadržavaju primjerice devet minuta, na LinkedIn-u dvije minute, a na Twitteru samo jednu minutu.
Bez obzira na vrijeme zadržavanja, jasno je kako Twitteru u posljednjim godinama ne cvjetaju ruže. Kompanija posluje s minusom, nema adekvatne strategije za privlačenje novih korisnika, a još uvijek nije definiran kvalitetan način pridobivanja zarade. Svi ti problemi tjeraju Twitter da nadograđuje raznim novim karakteristikama svoju mrežu, ali često je to kontra produktivno, jer korisnici ne žele mrežu koja će biti ista kao i ostale. Ipak, Twitter je još uvijek mreža koju mjesečno koristi više od 310 milijuna korisnika, pa je samim time veliki mamac za moguće ulagače. Uz to, Twitter je prepoznat u društvu kao središnje mjesto na kojem se pojavljuju vijesti, pa većinu svjetskih uspjeha i problema možete u prvom trenutku saznati na Twitteru.
Ako se u obzir uzme ova zadnja činjenica, može se zaključiti kako bi Twitter mogao biti zanimljiv kanal za neku informacijsku kompaniju, koja želi prosperirati na račun novosti iz cijeloga svijeta. Ako malo razmislimo, kupnja Twittera od strane neke velike kompanije je sasvim logičan potez koji će se vjerojatno dogoditi u narednim godinama, ako ne i ranije. Povijest pokazuje takav rasplet jer Google je kupio YouTube, Facebook pogodio kupovinom Instagrama, Yahoo se odlučio za kupnju Tumblra, a eto nedavno je i Microsoft kupio LinkedIn. Mnogi analitičari nagovještaju kako je najizgledniji kupac za Twitter kompanija Alphabet, odnosno svima nam dobro poznati Google. Svi znamo da je Google pokazao želju da se bori u području društvenih mreža, ali to nije ispalo dobro. Možda sada odluči iskoristit već postojeću arhitekturu da bi progurao svoje ideje. No, na kraju ipak sve ostaje pod velikim upitnikom jer trenutno je Twitter veliki gubitaš koji nikako da ponovo počne rasti, a samim time i dosta rizična investicija za bilo koga.
Marko Županić