Yahoo je rekao u četvrtak da je istraga potvrdila da su informacije povezane s najmanje 500 milijuna korisničkih računa ukradene iz tvrtke u kasnoj 2014.
Yahoo korisnici i drugi bi odmah trebali poduzeti korake da se zaštite, te biti na oprezu od mogućih napada dodataka u narednim danima i tjednima.
Tvrtka je rekla da obaviještava potencijalno zahvaćene korisnike te poduzima mjere da zaštiti njihove račune. To uključuje poništavanje nešifriranih sigurnosnih pitanja i odgovora tako da ne bi mogli biti korišteni za pristup računu. Yahoo će također pitati potencijalno zahvaćene korisnike da promijene lozinke.
Yahoo korisnici koji nisu promijenili lozinku od 2014. bi pogotovo trebali odmah promijeniti ne samo lozinku, već i sigurnosna pitanja, rekla je tvrtka.
Uz to, korisnici bi trebali razmisliti o lozinkama i sigurnosnim pitanjima s drugih računa na kojim su dali iste ili slične informacije koje su koristili za svoj Yahoo račun te ih također promijeniti.
Jednom kad hakeri imaju pristup informacijama o identifikaciji i lozinkama za jedan sustav, rutinski pokušavaju istu kombinaciju na brojnim drugim platformama da bi vidjeli koje će raditi, jednostavan automatski proces.
Također, korisnici bi trebali izbjegavati klikanje linkova ili preuzimanje priloga sa sumnjivih emailova koji tvrde da su ažuriranja Yahooa ili drugih vrsta update-a.
Hakeri često koriste vijesti o velikim probojima informacija da provedu „phishing“ kampanje, slanjem emailova službenog izgleda koji se doimaju kao da Yahoo ili neka druga legitimna usluga traži korisnika da ponudi informacije ili klikne na link da popravi neku štetu-nešto što legitimne usluge nikad neće napraviti.
Yahoo je u ponedjeljak objavio da je pristao prodati svoj glavni biznis Verizonu za pukih 4,8 milijardi dolara, naglašavajući tvrtkin pad s dominacije tržišta. No ima vremena za preuređenje… Yahoo korisnici bi trebali biti oprezni od svih neslužbenih komunikacija koje traže osobne podatke, rekla je tvrtka.
Na kraju, svi bi korisnici trebali pregledati svoje račune za sumnjivu aktivnost. To uključuje banke, kompanije kreditnih kartica te programi lojalnosti hotela i zračnih kompanija.