SoundCloud trenutno je drugi vodeći servis na području streamanja i preslušavanja glazbe na internetu. Njegova popularnost iz dana u dan raste i mogli bismo reći kako je zapravo najveći servis takve vrste i kako je najbolji od svoje konkurencije. Dakako, iznad njega je samo YouTube s kojim sve usporedbe padaju u vodu jer svima nam je jasno da je YouTube miljama daleko od svih ostalih. No, unatoč vrlo velikom broju korisnika koji ga koristi, SoundCloud u sve je većim problemima.
Problemi SoundClouda usko su vezani uz financijsko stanje u toj tvrtki. Naime, SoundCloud iz godine u godinu radi velike financijske gubitke. Primjerice, prošle godine ova je kompanija uspjela napraviti čak 10 milijuna eura gubitaka, što zasigurno nije povoljno za njezinu budućnost. Uz to sve su glasnije kompanije koje se ne slažu s politikom SoundClouda i traže da navedeni servis poštuje zakone o zaštiti autorskih prava. Ponukani svim tim napadima i problemima, u SoundCloudu su odlučili kako je vrijeme za velike promjene. Tako bi se od sljedeće godine na ovom servisu trebale pojaviti prve reklame, ali isto tako i pretplata kojom bi korisnici mogli maknuti oglasne jedinice sa servisa. Sljedeći glavni cilj je rješavanje problema s autorskim pravima, na što se nadovezuje i činjenica kako će trebati sklopiti ugovore s raznim diskografskim kućama. Upravo su diskografske kuće najveći problem SoundClouda jer su žestoko ustale protiv navedenog servisa zbog neisplate novca prema glazbenicima.
Kako bi izbjegao žestoke sudske sukobe s Warnerom, SoundCloud je odlučio sklopiti ugovor s tom diskografskom kućom. Detalji ugovora nisu poznati, ali bitno je to da je ovog puta SoundCloud podišao pritiscima diskografskih kuća i na taj način pokazao da se boji i da je i taj servis i više nego ranjiv. Velike promjene koje smo gore opisali vrlo vjerojatno se neće svidjeti korisnicima ovog servisa te ostaje aktualno pitanje hoće li SoundCloud uspjeti zadržati svoju poziciju koju trenutno drži na tržištu.