PočetnaInternetPet kratkih savjeta za online oglašavanje apartmana

Pet kratkih savjeta za online oglašavanje apartmana


Za sve vlasnike, menadžere ili uopšte osobe koje izdaju privatni smještaj u Hrvatskoj, u ovom tekstu će im biti približeno na najjednostavniji način kako da unaprijede svoj posao sa apartmanima. Što je najbitnije objasnit ću vam kako uz minimalna ulaganja da dovedete nove goste u vaše apartmane koje iznajmljujete. Internet vam pruža neograničene mogućnosti, dosta je jefitiniji od klasičnog marketinga, a može biti i potpuno besplatan a pored toga je dosta efikasniji. Veliki broj osoba još uvijek ne razumije internet i njegovu ogromnu moć sa kojom mogu da unaprijede posao.

Za primjere ću uzeti otok Krk, zamislite sebe na mjestu turista koji dolazi prvi put na ovaj otok, kako biste vi tražili apartmane? Da li biste potražili na Facebooku apartmani Krk, ili biste se raspitali putem Twittera da vam neko preporuči apartmanime na Krku koristeći hashtagove #apartmani #Krk #otokKrk i slično? Da li bi ste otišli na pretraživače, poput Google-a, Yahoo-a i kucali slične pojmove? Ako vi živite u 21. vijeku očekivano je da bi vaš odgovor bio potvrdan.

Sada dolazimo do pitanja kako da iskoristite sve to da bi turisti došli do vaših apartmana, a odgovore ću vam napisati u nastavku:

 

1. Websajt za vaš posao – osnovno je da imate websajt, koji će imati puno slika vaših apartmana, točnom lokacijom, kontakt podacima. Pored tih osnovnih informacija o vašim apartmanima potrebno je da date posjetiteljima vašeg sajta da se informiraju o samom mjestu, u ovom slučaju, otoku Krku. Napravite podstanicu na kojoj ćete svojim riječima opisati otok Krk, preporučite im mjesta za noćni život, restorane sa dobrom hranom, mjesta koja treba da posjete i slično.

 

2. TwitterU Hrvatskoj Twitter nema toliku popularanost poput Facebook-a, ali zato u susjednim zemljama je veoma popularan, naručito u Srbiji. Twitter nalog obavezno napravite za vaš posao. Pišite tvitove o apartmanima, koji će imati hashtagove koji se pišu sa tarabom npr. ukoliko govorite o apartmanima na otoku Krku, možete koristiti sledeće hashtagove u svojim tvitovima: #Krk #otokKrk #apartmaniKrk #apartmaniOtokKrk također i na drugim jezicima. Koristite Twitter search i kucajte pojmove koji imaju veze sa vašim mjestom jer ukoliko neko traži preporuku putem Twitter-a vi možete da mu odgovorite i postoji velika vjerovatnoća da će ta osoba i biti gost u vašim apartmanima.

 

 

3. Facebook stranice – ukoliko nemate Facebook stranicu za vaše apartmane ovdje je možete napraviti gdje ćete također postaviti slike vaših apartmana i osnovne podatke. Putem Facebook-a postoji velika mogućnost da će vam doći dosta upita, putem komentara, inboxa i slično. Sve to iskoristite i dajte tim ljudima odgovore na njihova pitanja, budite ljubazni i prijateljski nastrojeni. Na početku sezone možete da uložite u Facebook oglase putem kojih možete da predstavite vaše apartmane upravo onoj grupi ljudi koji su zainteresirani da ljetovanje provedu na otoku Krku.

 

4. Internet pretraživačijako puno vremena je potrebno da bi vaš sajt za apartmane bio među prvim rezultatima na pretraživačima za pretrage o  apartmanima na otoku Krk. Te pozicije uglavnom imaju portali koji godinama rade internet oglašavanja i imaju povoljne ponude za iznajmljivače apartmana, kako bi se oni oglašavali na njihovom portalu. Nakon urađenog istraživanja, među najpoznatijim sajtovima za oglašavanje apartmana na otoku Krk, kao najbolji pokazao se “Apartmani Krk” sajt, koji vam garantuje određen broj upita za vaše apartmane i ima zadovoljavajući rang na pretraživačima, sa odličnom reputacijom.

 

5. Foursquare  – napravite lokaciju vašeg apartmana za check in sa svim potrebnim podacima o vašoj lokaciji, slikama, dodajte Twitter nalog vaših apartmana i slično. Iako je Foursquare više za javne lokacije, opet može da vam bude od koristi ako korisnici podijele na društvenim mrežama svoj chek in u vašem apartmanu, uz to priloženu sliku koju će moći pogledati njihovi prijatelji, većina korisnika pametnih telefona će to sama uraditi iz navike, ali možete im ponuditi nekakvu dodatnu pogodnost ukoliko to urade.

 

 

Iskreno se nadam da će vam ovi savjeti biti od koristi i da će vam 2013. godina biti sa puno uspijeha u vašem poslu.

 

 


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular