PočetnaInternetKorisne aplikacijeGmail uvodi plavu kvačicu za pomoć pri provjeri pošiljatelja

Gmail uvodi plavu kvačicu za pomoć pri provjeri pošiljatelja


Kako bi bili sigurni da korisnici mogu lakše otkriti je li e-pošta koju su upravo primili iz legitimnog izvora, Gmail dodaje plavu kvačicu na e-poštu. Ovo nije prvi put da tvrtka uvodi značajku za borbu protiv dezinformacija, budući da je još 2021. tvrtka dodala podršku za provjerene logotipe robnih marki.

Gmail želi da vam olakša provjeru e-pošte s novim sustavom kvačica koji će uskoro biti dostupan svim korisnicima

U vrijeme pisanja, ako primite e-poruku s potvrđenog računa, logotip marke prikazuje se u utoru za avatar umjesto samo inicijala njihovog imena. Dakle, da sam primio e-poštu od LinkedIna, zapravo bih vidio LinkedIn logo umjesto “L” gdje bi logo trebao biti. Iako je trenutni sustav već moćan, zahvaljujući DMARC-u, Google ga je odlučio učiniti ga još boljim.

Tvrtka ovu značajku čini mnogo transparentnijom dodavanjem “ikone kvačice za pošiljatelje koji su usvojili BIMI”, svrha toga je pomoći korisnicima da lakše utvrde je li poruka koju su primili na Gmailu od stvarne tvrtke ili samo spam.

Google je odabrao plavi pečat s bijelom kvačicom u sredini. Kada primite e-poruku s potvrđenog računa u svoju pristiglu poštu na Gmailu. Svrha je jednostavna, spriječiti korisnike da vjeruju e-pošti poslanoj iz zlonamjernih izvora. Jer s ovom plavom kvačicom korisnici će puno lakše razlikovati neželjenu poštu od sigurnih izvora.

Za one koji se pitaju, nova značajka od danas postaje dostupna svim korisnicima Gmaila i Google Workspacea. To znači da će korisnici Google Workspacea, stari G Suite Basic i Business korisnici te korisnici s osobnim Google računima primiti novo ažuriranje.

Sve o tome možete pročitati ovdje.

Piše: D.M.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular