PočetnaInternetDruštvene mrežeZačetnik Tumblra napušta mrežu za kreativce koja polako propada

Začetnik Tumblra napušta mrežu za kreativce koja polako propada


David Karp bio je 20-godišnjak, kada je u glavi razrađivao ideju društvene mreže za kreativce. Nedugo nakon toga, ideja je prerasla u nešto realno, što je dobilo ime Tumblr. Ova mreža za kreativce postala je vrlo popularna, a u periodu do sada skupila je 380 milijuna blogova i više od 150 milijardi objava. No, unatoč zapanjujućim brojkama, Tumblr ne posluje dobro i čini se kako ga je odlučio napustiti i idejni začetnik.

David Karp bio je još jedan u nizu mladih online poduzetnika koji su svojom idejom zadužili svijet, a sebi osigurali financijsku slobodu. Mnogi su ga svrstavali u rang s Markom Zuckerbergom, Evanom Spiegelom i njima sličnima, no on nije uspio doći na taj nivo prepoznatljivosti.

Ponajviše je za to kriva loša politika Tumblr-a, odnosno tvrtki koje su ga kupile. Naime, godine 2013. Yahoo je postao vlasnik Tumblr-a izdvojivši tada više od milijardu dolara. Iako se činilo kako Marissa Mayer ponovo diže Yahoo na lidersko mjesto gdje je nekada bio, stvari su krenule nizbrdo. Tako je i plan širenja Tumblra neslavno propao, a otpisan je veliki dio vrijednosti ove mreže za kreativce.

Nakon što je Verizon odlučio preuzeti Yahoo, Tumblr je spojen s AOL-om u novi medijski koncept koji je nazvan Oath. No, kako stvari već dugo ne idu po željama osnivača Tumblra, Davida Karpa, on je odlučio napustiti kompaniju. Obratio se svojim zaposlenicima s porukom pozdrava i najavio kako će na njegovo mjesto zasjesti Jeff D`Onofrio.

Odlaskom Karpa možemo reći kako se zatvara jedno poglavlje zvano Tumblr, a kako će se stvari dalje razvijati u budućnosti prvenstveno će ovisiti o politici kompanije Verizon.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular