YouTube jedan je od najboljih Googleovih proizvoda svih vremena. Servis koji je u početku nalazio na negodovanje korisnika, vrlo se brzo proširio u moćnu mrežu koju dnevno pregledavaju milijuni ljudi. Ono što najviše veseli YouTube je to da unatoč razvoju tehnologije u smjeru pametnih telefona, njihov servis i dalje raste i vrlo se dobro prilagođava novonastaloj situaciji.
Googleova direktorica Susan Wojcicki nedavno je obznanila javnosti kako trenutno polovica posjeta na YouTube dolazi preko mobilnih telefona. Kada su posljednji put prezentirali javnosti podatke o prometu na ovoj mreži taj postotak je iznosio 40 posto u korist mobilnih uređaja, da bi sada naglo porastao za 10 posto. Svjesni su u Googleu da moraju držati korak sa razvojem novih tehnologija, pa su tako odlučili kazati javnosti o idejama na kojima rade. Jedna od ideja je stvaranje YouTube glazbenog servisa, koji bi trebao postati konkurencija na području gdje Google do sada nije još koračao (barem ne službeno, iako YouTube spada u tu kategoriju). I dok se na toj ideji već radi, nije nam poznato kada bi takav jedan projekt mogao ugledati svjetla online pozornice.
Naredna informacija koju je objavila Wojcicki naići će vrlo vjerojatno na negodovanje javnosti. Naime, Google želi korisnicima omogućiti gledanje videa bez napornih reklama kojih je u zadnje vrijeme sve više na toj mreži, a to planira postići na način da uvede pretplatu. Tako bi svi oni koji žele gledati video sadržaj bez da im svako malo iskaču reklame trebali platiti neku pretplatu na tu privilegiju. Nismo sigurni kako će to prihvatiti svekolika javnost, ali vjerujemo da bi mnogi poželjeli da mogu gledati videe na YouTubeu bez da imaju reklame po ili prije gledanja videa.