Danas će se otvoriti prva društvena mreža za potrošače pod nazivom Yoomloo, a sve je to novi hrvatski proizvod. Otvaranja društvene mreže zakazano je za 19:00 sati, a o čemu je zapravo riječ će te uskoro saznati.
Princip rada
Ova društvena mreža neće funkcionirati poput Facebook-a, My Space-a ili primjerice Twittera. Sadrži fantastičnu zamisao kojoj je cilj prokomentirati, reklamirati, pronaći… artikle na tržištu. Dakle cilj mreže je povezati potrošače i njima omiljene brendove, te smanjiti bespotrebnu šetnju trgovačkim centrima u nadi za pronalaskom prave stvari za nas.
Očekujemo zanimljiv početak
Očekuje se zanimljiv početak ove društvene mreže s obzirom na to da svojim aktivnim korisnicima daje mnoge mogućnosti i nagrade svakodnevno. Za početak će se moći ocijeniti proizvode, događaje i osobe, te kreirati preporuke o istima. Sve ono što nam je baš nedostajalo od otvaranja ovako velikih trgovačkih centara, a tako lošim web stranicama trgovina koje se nalaze u njihovim prostorijama.
Imaju i humanitaran cilj
Marijana Mešić, direktorica Yoomloo Hrvatska navodi kako imaju za cilj i humanitarni angažman kako zajednice, tako i pojedinaca koja bi doprinijela onima kojima je pomoć potrebna, pa tako i samo društvenoj mreži.
Očekuju nas
Čelnici Yoomloo Hrvatska očekuju pozitivan odgovor na njihov trud zbog skromnih mogućnosti u odnosu na velike društvene mreže, a sve je ipak ostalo u Hrvatskoj, tako da možemo biti ponosni na prvu društvenu mrežu koja kreće iz naše države. Očekujemo vas u 19:00 na www.yoomloo.com