Zanimljivo je ovih dana među čelnim ljudima Twittera. Nakon što su najavili gašenje Vine-a, stvari su se uzburkale i sada se traži najbolje rješenje. Poznato je da Twitter grca u problemima i da stvaraju velike gubitke koji se sve teže i teže saniraju. Jedan od velikih gubitaša je i Vine, koji prema dostupnim informacijama uzima 10 milijuna dolara mjesečno samo na održavanje infrastrukture.
Prije nekoliko godina Vine je napravio strašan pothvat i pokrenuo zapravo cijelu histeriju oko video uradaka. Iako je YouTube na tržištu već godinama, Vine je bio prva prava društvene mreža koje je služila isključivo dijeljenju video uradaka. Za one koji ne znaju, Vine je omogućavao kratke video uratke od nekoliko sekundi i korisnicima se to iznimno svidjelo. U svojim najboljim danima Vine je brojao preko 200 milijuna korisnika, a gotovo da nije bilo portala koji nije dijelio sadržaj s Vine-a. No, stvar se počela mijenjati kada je na tržište stigao Snapchat i kada je Facebook počeo velike nade polagati u video. Jednostavno, svi mso nekako izgubili želju za Vine-om.
Ipak, stvar nije toliko jednostavna. Nakon što su čelnici Twittera oglasili kako će ugasiti Vine, javili su se mnogu nezadovoljnici koji žele spasiti tu društvenu mrežu. Zanimljivo, interes korisnika potaknuo je i neke kompanije koje su odlučile na adresu Twittera poslati ponude za kupnju Vine-a. Sada je situacija pomalo zbunjujuća. Twitter žali gašenje, kompanije žele preuzimanje, korisnici žele uživati u sadržaju. Kupnja kompanije čini se kao logičan izbor, no puno je tu zavrzlama koje će morati biti riješene. Naime, Twitter ima potpisane neke sponzorske ugovore s kompanijama, pa bi Vine trebao ostati kao dio Twittera. Prema informacijama, ponude koje su stigle nisu velika, ali Twitteru bi svaki novac dobro došao u trenutnoj situaciji. Očekuju nas vrlo zanimljivi tjedni na relaciji Twitter – Vine – zainteresirane kompanije.