PočetnaInternetDruštvene mrežeTwitter uvodi novost kojom će korisnike "tjerati" na čitanje članaka prije dijeljenja

Twitter uvodi novost kojom će korisnike “tjerati” na čitanje članaka prije dijeljenja


Krah Twittera mnogi analitičari predviđaju već godinama, no ova popularna društvena mreža još uvijek se sasvim solidno održava na sceni društvenih mreža. Da je tome tako potvrđuje i činjenica da su u vrijeme života Twittera stasale i nestale mnoge popularne društvene mreže kojima su analitičari prognozirali fantastične rezultate. No, dok su te mreže nestale brže nego što su stvorile svoju popularnost, Twitter je i dalje prisutan na sceni – o održava svoju bazu korisnika.

U Twitteru su itekako svjesni svojeg položaja na tržištu i činjenice da će opstati samo one mreže koje neprestano ulažu u inovacije i nove funkcionalnost. No, dok se najpopularnije društvene mreže današnjice sve više okreću zabavnom i opuštajućem sadržaju, Twitter čini se ide u jednu sasvim drugu krajnost.

Ova je društvena mreža već godinama prepoznata kao mala platforma za mikro blogging, odnosno za objavljivanje vijesti iz svijeta. Čelnici Twittera žele nastaviti u tom smjeru pa su sve do nedavno testirali opciju koja bi trebala spriječiti naglo širenje netočnih vijesti. Osmišljena je funkcija koja korisnike potiče da prije dijeljenja vijest pročitaju što se krije iza bombastičnog naslova – na kakve smo danas navikli u svim medijima.

Nakon što je Twitter ovu funkcionalnost testirao na Android uređajima, sada će ona stići i na iOS pametne telefone. Čini se kako je Twitter prepoznao potencijal i korisnost ovog dodatka i želi nastaviti s “forsiranjem” objavljivanja i dijeljenja isključivo točnih i provjernih vijesti.

Prema podacima istraživanja koje su proveli, čak 40 posto korisnika otvorilo je članak nakon što su dobili podsjetnik kako bi bilo dobro da pročitaju što se krije ispod naslova. S druge strane, 33 posto korisnika je podijelilo neki članak nakon čitanja istog – što znači da su dobili poticaj da podijele točne informacije s drugima. Iako koncept podsjetnika zvuči mudro kako bi se povećala općenita informiranost korisnika Twittera, ta će mreže ovu novost uvoditi dozirano.

Naime, potrebno je pronaći ravnotežu između povremenom obavještavanja korisnika o čitanju članke i napornog “maltretiranja” korisnika takvim obavijestima. Stoga, Twitter pušta novost do svojih korisnika – ali dozirano i mudro.

Piše: M.Ž.


RELATED ARTICLES

1 komentar

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular