PočetnaInternetDruštvene mrežeTwitter je i dalje najbolja platforma za poslovanje! Evo i zašto!

Twitter je i dalje najbolja platforma za poslovanje! Evo i zašto!


Twitter je danas jedna od najpopularnijih platformi društvenih medija. Osim toga, to je mreža koja se i danas, usprkos svim problemima s kojima se susreće, proširuje i kojoj pristupaju korisnici najrazličitijih profila: od običnih korisnika, do poslovnih ljudi. Korisnici Twitter vole koristiti radi praćenja vijesti, kupovanja proizvoda kao i radi promatranja tržišta za najrazličitiju robu i usluge.

Kao rezultat toga, u kombinaciji s drugim čimbenicima, kada je riječ o poslovanju, Twitter se ističe kao najučinkovitija društvena mreža. No što je s poslovanjem? Kakav je Twitter po pitanju poslovanja? Je li, kako neki misle, Twitter i dalje najpopularnija platforma za poslovanje?

Twitter

Što kažu statistike?

  • Stvarnih posjetitelja Twittera je tri puta više od registriranih korisnika.
  • Društvena mreža ima rast stope angažmana od nevjerojatnih 78%: gotovo 10 puta više od Instagrama i 40 puta više od Facebooka.
  • 25% odraslih Amerikanaca ima Twitter račun.
  • 45% registriranih korisnika svakodnevno posjećuje Twitter.
  • 5,1 sat mjesečno je prosječno vrijeme koje korisnik provede na Twitteru.
  • Baza korisnika Twittera druga je najobrazovanija na društvenim mrežama, a na vrhu su samo korisnici Linkedina.
  • 34% korisnika Twittera zarađuje više od 75.000 dolara, a 85% zarađuje više od 30.000 dolara.
  • 53% korisnika Twittera sklono je kupnji novih proizvoda koje otkriju putem platforme.

Kao što možemo vidjeti, statistika jasno pokazuje da je Twitter vrlo zastupljen među korisnicima, kako za privatne tako i za poslovne svrhe. Koji su uzroci uspjeha Twittera? Zašto mnogi korisnici odabiru ovu platformu kao platformu za korištenje?

 

Twitter je kao prvo vrlo dobro prilagođen za korisnika

Koji god bio razlog vašeg pridruživanja Twitteru, ono u što možete biti sigurni jest da je platforma jednostavna za korištenje. Dizajn Twittera izuzetno je jednostavan i prilagođen za korisnika, bez obzira na to koristite li Twitter na pametnom telefonu ili računalu.

Njegova značajka izravnih poruka omogućuje vam izravnu komunikaciju s prijateljima i pratiteljima. Možete prijaviti, isključiti ili blokirati bilo koga čiji sadržaj želite izbjeći, a značajka popisa omogućuje vam fragmentiranje različitih tema koje vas zanimaju, kako biste lakše bili u tijeku.

Twitter omogućuje odlično isticanje identiteta korisnika i brendova

Twitter dopušta i potiče prirodan ton i opuštenu komunikaciju između korisnika. Za razliku od drugih popularnih mreža, ovo je društvena platforma za razgovor gdje se korisnici žele baviti sadržajem koji im se sviđa, gdje ne samo da korisnici žele dijeliti podatke o tom sadržaju nego gdje korisnici žele podijeliti i svoja razmišljanja o tome.

U marketingu je dobro poznato da ljudi o brendovima razmišljaju kao o ljudima i pripisuju im ljudske kvalitete. Kada tvrtke stvaraju identitet robne marke, same definiraju te kvalitete i izostavljaju nagađanja. Kao rezultat toga, njihovi pratitelji mogu bolje razumjeti brend, povezati se s njim i njegovati osjećaj pripadnosti.

Međutim, problem s identitetom brenda je taj što ih je doista teško javno uspostaviti i prikazati bez dvostrane komunikacije. Ovdje ”uskače” Twitter. Ovdje se poslovni profili ne razlikuju puno od korisničkih, što znači da su svi sudionici u razgovoru ravnopravni. Ako ste dosljedni u svojoj osobnosti, tonu, stilu i temama, doista možete učiniti da se identitet vašeg brenda uvelike ističe. Kao rezultat toga, vjerojatnije je da će se vaši pratitelji bolje povezati s vama.

 

Twitter pomaže u povećavanju internetskog prometa

U svoje tweetove možete dodavati novinske članke, blogove i razne druge poveznice. Osim toga, na Twitteru možete objaviti svoj sadržaj i podijeliti svoja razmišljanja o njemu, pozivajući svoje pratitelje neka učine isto.

To znači da, kada je riječ o privlačenju prometa na vašu web stranicu, Twitter ima ozbiljnu konkurentsku prednost u usporedbi s drugim mrežama društvenih medija. Štoviše, mnogi ljudi koriste Twitter kao svoj glavni izvor vijesti; na Twitteru traže medijske portale koji objavljuju o temama koje korisnike zanimaju, kako bi ih mogli pratiti radi ažuriranja.

Twitter

Twitter je odlično mjesto za pozicioniranje brenda

Gotovo sve informacije na Twitteru su javne. To platformu čini neprocjenjivim izvorom informacija o industriji, konkurentima i potencijalnim klijentima. Možete istražiti kako drugi brendovi u vašem području komuniciraju sa svojom publikom, kakav sadržaj dijele i koliko često te iskoristiti uvid koji dobijete za pozicioniranje vlastitog brenda, ne samo na društvenim mrežama, nego i na tržištu. Istražujući svoje korisnike i njihovo ponašanje, možete ih bolje razumjeti i otkriti najučinkovitije načine komuniciranja s njima i utjecaja kakav možete imati na njih.

twitter1

Twitter vam omogućuje izgrađivanje snažne društvene zajednice, kao i to da se možete povezati vrlo lako s različitim skupinama ljudi

Platforme poput Twittera otvaraju vam vrata za pronalazak svoje zajednice, bez obzira na udaljenost u stvarnom životu. Možete upoznati skupine istomišljenika i pritom možete zadržati razinu anonimnosti. Za razliku od Facebooka, gdje ljudi uglavnom pregledavaju sadržaj, stranice i gdje komuniciraju samo sa svojim najbližim vezama ili Instagrama gdje se korisnici usredotočuju uglavnom na sebe, a ne na druge, na Twitteru ljudi komuniciraju u stvarnom vremenu, što je jedan veliki plus Twittera i što je nešto što Twitter ističe u odnosu na druge društvene mreže.

Možete pratiti i koristiti popularne hashtagove kada objavljujete sadržaj i objave i kada se bavite sličnim temama. Također, praćenjem spominjanja pomoću Twitterovog besplatnog alata Tweetdeck ili drugog softvera za praćenje društvenih mreža, možete se pridružiti razgovorima o brendovima koji vas zanimaju. Iskoristite ovu priliku da ojačate svoje odnose sa zagovornicima robne marke, ali ne zaboravite se iskupiti kada netko nije zadovoljan vašim uslugama, pogrešno je razumio vašu marku ili na bilo koji način širi negativnu riječ. Ove prigode možete iskoristiti kako biste osnažili svoje odnose sa istomišljenicima, odnosno onima koji podržavaju brend kojeg i vi podržavate ili kojeg pratite. Chat na Twitteru također je izvrsna funkcija, koja vam omogućuje povezivanje i komunikaciju sa svojim pratiteljima. Možete postaviti tjedne, mjesečne ili prigodne razgovore, za raspravu o relevantnim temama koje zanimaju i vas i vaše klijente.

 

Twitter je bogat sadržajem za sve uzraste

Zbog velikog broja ljudi, koje zanimaju različite stvari i teme na Twitteru, možete biti sigurni da ondje postoji sadržaj za vas, bez obzira na vaš uzrast. Twitter je na ovaj način prilično dostupan i ostaje relevantan za sve, što znači da ne bi trebalo biti važno jeste li tinejdžer ili pedesetogodišnjak, što je još jedan od razloga zbog kojih je Twitter danas jedna od najpopularnijih platformi, ne samo za komuniciranje, nego i za poslovanje. Bilo da se radi o vijestima iz sporta, zabave ili poslovanja, Twitter za teme koje su vezane uz to, što znači postoje zajednice korisnika.

 

Twitter odlično funkcionira i kao kanal za podršku korisnika

Platforme društvenih medija postale su omiljeni kanal podrške za korisnike. Jedan od razloga za to jest taj jer su manje formalne i obično daju brže rezultate od standardnih komunikacijskih načina, kao što su e-pošta ili telefonski pozivi. Budući da su brendovi na Twitteru najčešće aktivne tijekom cijelog dana, kupci im se obično obraćaju putem platforme kada imaju pitanje ili kada trebaju korisničku podršku. Mogu vas spomenuti u objavi putem vašeg Twittera, komentirati neku od vaših objava ili vam poslati izravnu poruku, ”Direct Message” ili DM.

twitter logo

Twitter je kao platforma vrlo organiziran

Twitterovi popisi ili ”Twitter Lists” vam omogućuju organiziranje računa koje pratite i/ili za koje ste zainteresirani. Ovo može biti sjajan način kako možete bolje imati na oku svoje konkurente, svoje najaktivnije i najangažiranije pratitelje, kao i relevantne utjecajne osobe u segmentu industrije koji vas zanima. Organiziranjem svojih interesa izbjeći ćete propuštanje važnih informacija te ćete lakše pratiti što se događa. Nadalje, ovisno o tome tko je na vašim popisima i u koju svrhu pratite te korisnike, možete ih učiniti privatnim ili javnim.

 

Twitter koristi analitičke metode koje daju odličan uvid u poslovanje

Kao i kod svakog drugog digitalnog marketinškog pothvata, kada objavite neku objavu ili kada ”Tweetate” za posao, vaš glavni prioritet treba biti učinak kakav ćete imati. Platforma pruža vrlo kvalitetne i detaljne analitičke alate, koje možete koristiti za mjerenje angažmana na različitim vrstama objava koje objavljujete, kao i za pronalaženje načina kako možete dodatno poboljšati vaše strategije. Ono što isto tako možete učiniti jest promatrati svoje pratitelje, kako biste saznali više o onome što njih zanima, o demografskim podacima, lokacijama itd., kao i podatke o tome s kakvim vrstama objava korisnici stupaju u interakciju i koliko često.

Ove informacije pomoći će vam u boljem razumijevanju toga tko su ljudi kojima je najviše stalo do vašeg poslovanja, koji ih sadržaj potiče na angažiranje i s kojim ciljem. Na temelju toga možete prilagoditi svoje marketinške vrline i mogućnosti. Štoviše, možete čak i preinačiti identitet svog brenda, kako bi bolje odgovarao osobnosti i interesima vaših pratitelja. Osim toga, ako ste postavili Twitter kartice, možete pratiti njihov učinak i angažman.

Osim vlastitih analitičkih alata Twittera, također možete koristiti Google Analytics za praćenje prometa koji generiraju vaše objave i možete dobiti uvid u to kako doprinose kvaliteti vašeg poslovanja.

 

Twitter je, bez obzira na sve i dalje jedna od najboljih ako ne i najbolja platforma za poslovanje

Kada se sve zbroji i oduzme, Twitter je danas jedna od najboljih, ako ne i najbolja platforma, kako za standardne tako i za poslovne korisnike.  Pažljivim i planiranim objavama, možete razviti svoj brend, možete popularizirati svoje proizvode i usluge, možete privući promet na svoju web stranicu i naravno ono što je isto tako jako važno, možete izgraditi trajne odnose sa svojim pratiteljima.

Piše: Ivan Hečimović


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular